Biraz uzun ama lütfen okur musunuz yardımınıza ihtiyacım var?

26 yaşındayım. 1 senelik ilişkim var. Annemle ablamla tanıştı bende onun ailesiyle tanıştım. Ben normalde hiç dışarı çıkmayan içe kapanık asosyal bir kızım. Rahatsızlığımda olduğu için evden çok çıkmıyorum. Arkadaşımda yok. Sevgilim sayesinde yeni yeni çıkmaya başladım dışarı. Şimdi sevgilimin arkadaşları beni tanımak istiyor evli bir çift. Kahvaltı edelim kahve içelim tanışalım demişler. Anneme söyledim bana direkt her çağrılan yere gitmek zorunda mısın dedi. Ki ilk defa erkek arkadaşımla buluşmak dışında böyle bir istekte bulundum. Normalde bana arkadaş edinmiyorsun evden çıkmıyorsun diye kızar. Niye izin vermiyorsun doğru düzgün söylüyorum benim arkadaş edinmeye çevresini tanımaya hakkım yok mu dedim kavga ettik en son nereye gidiyorsan git benim lafımı dinlemiyorsun zaten dedi. Erkek arkadaşıma iptal et ben gelmiyorum dedim. Tutamadım kendimi ağladım. Ben yanlış mı düşünüyorum. Yanlış bir şey yapmıyorum. Eve vakitlice girip çıkıyorum.
Biraz uzun ama lütfen okur musunuz yardımınıza ihtiyacım var?
Cevapla