Açlık krizine girip karbonhidratlara saldırıyorum :(((
Akşam spor yapmasam mı ne önerirsiniz bana? Normal mi şekerimin bu kadar düşmesi?
Akşam spor yapmasam mı ne önerirsiniz bana? Normal mi şekerimin bu kadar düşmesi?
Yoğurt (protein) ve hemen ardından bir meyve (şeker) almalısın. Bu şekilde kan şekerin düzenlenicek ve karbonhidrata ya da tatlıya saldırmıcaksın.
Akşam meyve kilo yapmaz mı? Sadece yoğurt yetmiyor denedim yanına tabiki bişey lazım...
Tamam teşekkür ederim tavsiyelerin için :) öyle yaparım artık :)
Ciddi misin? 30 kilo? Tebrik ederim seni büyük başarı gerçekten :)
gayet normal karbonhidrat almanda normal ama ben jelibon öneririm definasyonda değilsen
Akşam kilo yapar ama o :/ sadece ayran içeyim diyorum kesmiyor...
Haftada 3 gün cardio (dans/bale şeklinde) 3 gün de Pilates (ağırlıklarla)
Yaptıklarım hep 60-75 dakika sürüyor sınırlarıma kadar zorluyorum ve yoruluyorum şekerim düşüyor :/
Ballı yoğurt olur mu?
45 dkyı geçmemeye gayret et bal geç tesir eder ben geliştirme yapıyorum ama sende sağlıksız besleniyosun kas kaybedersin daha kötü olur bir uzmanına sor istersen yoğurt yetmez tavuk göğsü veya protein tozu alman lazım karbonhidrat olarak antrenmandan önce sütle yulaf ezmezi karıştırıp yiyebilirsin tok tutar tatlı krizine sokmaz
Tamam teşekkür ederim tavsiyelerin için :) ben akşam yemeğinden 4 saat sonra yapınca halsis düştüm herhalde beslenmeme daha çok dikkat ederim spor yaparken özellikle
Sağol :) iyi geceler
Cevap
0Cevap
sabah yap ozaman
Sabah fazla zamanım yok ki :/
is/okul dan sonra git
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar