2 ay

30 yaşını geçip hiç arkadaşım olmaması ve psikiyatrik hastalıkla nasıl başa çıkabilirim?

Tek bir arkadaşım dahi yok yaş 30'u geçti napacağım bilmiyorum 20 yaşından beri psikiyatrik hastayım çok mutsuzum napacağımı bilemiyorum acı içinde yaşıyorum. Hiçbir suçum yok oysa ki bu belaları neden üstüme geliyor anlamıyorum. Korkuyorum daha kötü şeyler başıma gelecek diye. Ne olacak halim bilmiyorum. Rabbim bir çıkış yolu gösterse bari.

30 yaşını geçip hiç arkadaşım olmaması ve psikiyatrik hastalıkla nasıl başa çıkabilirim?
Cevapla