28 yaşındayım ama yalnızım, tükenmişlik sendromu yaşıyorum ne yapabilirim?

Kısaca kendimi tanıtırsam belçika ya taşınacağım vatandaşlığım var. Formasyon dersi alıyorum Doktorum. Ailevi sorunlar ile büyüdüm. Hiç beni seven birisi olmadı lise de üniversite de 2-3 kişi açıldı ama istemedim amaçları belliydi. Şu an Formasyon dersleri olmadığı için (zaten az kaldı) Türkiyedeyim fakat kendime hiç çevre veya flört bulamıyorum. Artık tükenmişlik sendromu yaşıyorum nerdeyse ne yapabilirim?
28 yaşındayım ama yalnızım, tükenmişlik sendromu yaşıyorum ne yapabilirim?
Cevapla