Yaşım 24 her şeyden geriye kalmış durumdayım yalnızlıkla mücadele de edemiyorum ıntıhar etmeyı düşünüyorum?

Açık lise mezunuyum çalışıyorum ama mesleğim yok arkadaş çevremde yok bırak kız arkadaş edinmeyi karşı cinsle bile kalıcı bir arkadaşlık kuramadım yetişkinlikte sosyalleşmek ve ergenlikte hiç çevre edilmemiş birisinin çevre edinmesi çok zor işyerinde bile kendimi yalnız hissediyorum öyle sosyalleşilecek bir ortamı yok işyerinin ortamı kötü sabah 6da kalkıp akşam 8de eve geliyorum cumartesi 3e kadar pazar izin ama yok işte kimse beni aramıyor gel buluşalım demiyor askerden bile kimse görüşmek istemedi benimle sadece ben teklif ediyorum o da bazen oluyor bazen tek başıma dışarı çıkıp kahve falan içiyorum ama hep yalnız oluyorum

Yaşım 24 her şeyden geriye kalmış durumdayım yalnızlıkla mücadele de edemiyorum ıntıhar etmeyı düşünüyorum?
Cevapla