29 yaşıma girdim ve hala bekarım artık yetmez mi bu kadar yalnızlık?

29 yaşıma girdim bugün itibariyle yalnızlıktan sıkıldım artık, hayatımda bu zamana kadar zaten hiç doğru düzgün biri olmadı hatta hiç olmadı desem abartmış olmam şimdide böyle yalnız bir hayat süreceğim hissi beni psikolojik olarak dibe çekiyor

29 yaşıma girdim ve hala bekarım artık yetmez mi bu kadar yalnızlık?
Cevapla