27 yaşından sonra psikolojik sıkıntıları olan biri hayata tutunabilir mi?

Hayattan hiç umudum kalmadı. Kaygı panik atak depresyon sosyal fobi hepsi bende. Hiçbir şey yapamıyorum başaramadım kendi içimde kayboldum. Anlatacak o kadar çok şey var ki anlatacak halim yok yorgunum yazsam sayfalar yetmez. Neden bu haldeyjm neden çıkamıyorum neden duzelemiyorum neden içine kapanık herşeyi içimde yaşıyorum ve bu yaşadıklarımı kimse anlamıyor travmalar vs insanlar ne yaşadığımı bilmeden yargılıyor bir işe dahi giremiyorum hiç özgüvenim yok hiç tecrübem yok bir türlü kabuğumu kiramadim ve bu pasif kişilik yapısı ruhuma yapışmış resmen. Internetten 2 senedir izzet güllü telkinleri yapıyorum ama işe yaramadı. Ilaç kullansam korkuyorum uyuşturur daha kötü yapar diye güvenim yok ama bu şekilde de sinir stres beni mahvediyor hergun sıkıntı çekiyorum kafam karma karışık bir sürü yapılacak iş varken hiçbirini yapamıyorum sanki sıkışmış gibiyim adım atamaz haldeyjm. Nolur bana yardım edin bu gidişle intihar edicem. Yaşadığım şeyleri içimde yaşamaktan bıktım. Bu stres yzudnen birsürü bedensel hastalıklarim da çıktı
Güncellemeler
+1 yıl
...
Güncellemeler
+1 yıl
Offfffffffffffffff
27 yaşından sonra psikolojik sıkıntıları olan biri hayata tutunabilir mi?
Cevapla