24 yaşında hayata geç kalmış hissediyorum, depresyon ve izolasyondan sonra toparlanıp hayata dönebilir miyim?

(Kızım bu arada hesap açarken yanlış olmuş, erkek hesabı)
Ekimde 24 olacağım neredeyse 8 senem depresyonda izole bir şekilde geçti yaşıtlarım her şeyi yapmış yaşamış ben kendimi çok geride kalmış hissediyorum ne sosyalleşebildim ne bir şey yaşayabildim
24 yaşında hayata geç kalmış hissediyorum, depresyon ve izolasyondan sonra toparlanıp hayata dönebilir miyim?
Cevapla