Hiç dostum yok yalnız kaldim 25 yaşındayım bu hisle nasıl baş çıkarım?

Yani herkesin gerçek yuuznu gördüm ve coddne günaydın diyeceğim dedikodu yaocagim samimi dostum yok
Hiç dostum yok yalnız kaldim 25 yaşındayım bu hisle nasıl baş çıkarım?
Cevapla