Hiç arkadaşım yok. Bu yalnızlığı nasıl değerlendirebilirim?

Ben kendimi bildim bileli arkadaşlık ilişkilerinde genelde problemler yaşadım. Hiçbir zaman girişken olamadım ya da ortamda dikkat çekmek için laubali olmadığım için belki de sevilmedim, bilmiyorum. Konuşma şeklim ve ses tonumdan dolayı insanların benimle arkadaşlık etmek istemediğini düşünüyorum. Bu yüzden çok yalnızım. Artık olmayacaksa zorlamamak gerek. Bu yüzden bu yalnızlığı değerlendirmek istiyorum. Neler yaparak canımın sıkılmasını önleyebilirim? Tavsiyeleriniz nedir?
Hiç arkadaşım yok. Bu yalnızlığı nasıl değerlendirebilirim?
Cevapla