Yanımda hiçbir arkadaşım yok, yalnız hissediyorum. Neden böyle?

Yalnızlıktan kastım sadece sevgilisizlik değil. Çok yakın hisettiğiniz bir arakadaşınızın dahi olmaması. Çok kötü bir durum değil mi? Ötekileştirilmek, toplum içinde dışlanmak ve sebeplerini bilmiyor olmayışımız. İnsanların bir gün gülümseyip 2. Gününde selam vermemesi yakın sandığınız bir arkadaşınızın sadece menfaat için konuştuğunj hissettiğiniz o an. Herkesin bir arkadaş grubu var iken senin yanında kimsenin olmaması. Herkes anlatır üni. Arkadaşlıkları farklı evet dopru yakınımda gördüğüm her insanın üniden arkadaşlıkları dostlukları oluyor. Ama benim yok. Beni sevmeyebilirler ama o kadar sevikmeyecek kadar bir insan olduğumu düşünmüyorum. Kötü biri değilim, positif, eğlenmeyi seven biriyim aslında ama yanımda arkadaş diyebileceğim hiç kimse yok. Üzülüyorum hemde çok üzülüyorum. Aileme yansıtmak istemiyorum. Aslında bir psikolog yardımı almak belkide iyi gelebilir diye düşünüyorum. Ama bilmiyorum sebebini, nedenini bilmiyorum...
Yanımda hiçbir arkadaşım yok, yalnız hissediyorum. Neden böyle?
Cevapla