Hiç arkadaşım yok kendimi yalnız hissediyorum?

Hayatı boşuna yaşıyorum, ne bi arkadaş grubum var eğlenebileceğim delilikler yapabileceğim ne de sevebileceğim biri var, kendimi çok yalnız hissediyorum, hafta içi hep okula gidip geliyorum, hafta sonları evde tıkılı kalıyorum, hayatım da güzel olaylar olsun istiyorum ama bir şey olmuyor 18 yaşındayım, 60 yaşındaki dayılar bile benden mutlu
Hiç arkadaşım yok kendimi yalnız hissediyorum?
Cevapla