Bir arkadaşım vardı aslında. Fakat kendisi ben ona çok uzak oturmama rağmen kaç gidip kendisi bana 5 dk mesafede yere 2 kere gelip uğramayınca ve arayınca kapatıp 3 gün dönmeyince kendisiyle konuşmayı kestim. Ve hiç arkadaşım kalmadı. Onunla 8 yıldır arkadaştık. Özlüyorum ama haklı olduğumu bildiğim için onsuz daha iyi olduğumu düşünüyorum. Arkadaşım var ama kimseyi onun kadar yakın göremiyorum. 1 yıldır kız kıza hiçbir yere gitmedim. Sürekli eşimle ve onun arkadaşlarıylayım. Bende kız kıza takılmak istiyorum. Eşim anlayışlı bir insan gece arkadaşımda kalsam vs bi şey demez. Sanırım ya sosyal becerimi kaybettim ya da onca yıldan sonra sıfırdan başlamak zor geliyor.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer