Hiç Yakın Arkadaşım Yok. Çok Yalnız Hissediyorum. Bununla Nasıl Baş Ederim?

Bir arkadaşım vardı aslında. Fakat kendisi ben ona çok uzak oturmama rağmen kaç gidip kendisi bana 5 dk mesafede yere 2 kere gelip uğramayınca ve arayınca kapatıp 3 gün dönmeyince kendisiyle konuşmayı kestim. Ve hiç arkadaşım kalmadı. Onunla 8 yıldır arkadaştık. Özlüyorum ama haklı olduğumu bildiğim için onsuz daha iyi olduğumu düşünüyorum. Arkadaşım var ama kimseyi onun kadar yakın göremiyorum. 1 yıldır kız kıza hiçbir yere gitmedim. Sürekli eşimle ve onun arkadaşlarıylayım. Bende kız kıza takılmak istiyorum. Eşim anlayışlı bir insan gece arkadaşımda kalsam vs bi şey demez. Sanırım ya sosyal becerimi kaybettim ya da onca yıldan sonra sıfırdan başlamak zor geliyor.

Hiç Yakın Arkadaşım Yok. Çok Yalnız Hissediyorum. Bununla Nasıl Baş Ederim?
Hiç Yakın Arkadaşım Yok. Çok Yalnız Hissediyorum. Bununla Nasıl Baş Ederim?
Cevapla