Hiç arkadaşım yok ve yıllardır yalnızım bu durum benim psikolojimi bozmaya başladı?

Evimde üniversiteye hazırlanıyorum sürekli girdiğim bir toplum yok. Kendimi çok yalnız hissediyorum beni ne arayan var ne soran zaten arkadaşım yok bunu söyleyince bile utanıyorum etrafımdaki herkese bir çevrem varmış gibi yalan söylüyorum sırf beni ezik hissetmesinler diye ama kendi içimde gerçekten kimsem yok hiç arkadaşım yok bunu nasıl çözebilirim ve aşırı utangaç biriyim?
Hiç arkadaşım yok ve yıllardır yalnızım bu durum benim psikolojimi bozmaya başladı?
Cevapla