Arkadaşlar Çok Arkadaşım Olduğu Halde Kendimi Yalnız Hissediyorum. Psikolojim mi bozuk acaba :/?

çok arkadaşım olmasına rağmen sürekli yalnız hissediyorum kendimi sanki onlar birer hayaletmiş gibi geliyor bana ve toplum icinde bazen elimde olmadan yüzüm kızarıyor, yanıyor kendimi rahat hissedemiyorum bir türlü snradan geçiyor ama. Sizce bunun nedenleri nedir bir yardımcı olursunz umarım bu arkadasınıza
Arkadaşlar Çok Arkadaşım Olduğu Halde Kendimi Yalnız Hissediyorum. Psikolojim mi bozuk acaba :/?
Cevapla