Kendimi çok yalnız hissediyorum hiç yakın arkadaşım yok sürekli kimseyle dertleşemiyorum diye sinirleniyorum?

Kendimi çok yalnız hissediyorum depresyon bunalım sinir ruhsuz biri gibiyim hergun aynı rutindeyim hiçbir aktivitem ve takılacak arkadaşım yok :(
Kendimi çok yalnız hissediyorum hiç yakın arkadaşım yok sürekli kimseyle dertleşemiyorum diye sinirleniyorum?
Cevapla