Sinifta herkesin arkadaşı var kendimi yalnız hissediyorum ne yapmaliyim?

yardimci olun lütfen biz ilk donem grup olarak geziyorduk ama bazi sebeplerden dolayi ayrıldık sonra o gruptaki bir kiz da onlarla kavga ettigi icin benim yanima geldi ilk dönem güzeldi ama ikinci donem baska kizin yanina geçti ona guvenmistim simdi yalniz kaldim herkes grup şeklinde beni aralarina almazlar arkadasim var aslinda ama o kadar samimi degiliz sadece ogle arasinda yemekhaneye gidiyoruz o kadar bazen siramda tenefuslerde yalniz kaliyorum o yanimda oturan arkadas baska arkadaslarimi anlatiyo galiba ne yapacagimi bilmiyorum yardim edin litfen cogu kis ters davraniyor ne yapabilirim
Sinifta herkesin arkadaşı var kendimi yalnız hissediyorum ne yapmaliyim?
Cevapla