Birkaç arkadaşım var ama buna rağmen 2 aya yakın bir süredir kendimi yalnız hissediyorum psikolojim kötü tavsiye verir misiniz ?

Eskisi kadar kimseye karşı yakın hissetmiyorum şu an çok şükür ciddi bir sıkıntım yok koronadan kaynaklı değil bence ama iyi hissetmiyorum
Birkaç arkadaşım var ama buna rağmen 2 aya yakın bir süredir kendimi yalnız hissediyorum psikolojim kötü tavsiye verir misiniz ?
Cevapla