6 ayO çocuk iki ebeveyni yanında ise sağlam ise onların yanında gitmeli nereye giderse (önemli konularda) hastane de öyle. Çocuğun iyi psikolojide yetişmesi ve ebeveynleri birlikte yanında görünce daha iyi olur bu bir, ikincisi kadın elin adamına diyen değil ya yanında bir siz varsınız size deyecek elbet aile olmak bunu gerektirir ya giderken bir şey olsa Allah korusun son görüşünüz olsa (her konu ile alakalı), üçüncüsü bu modern hayat ile insanların böyle olmasını anlamıyorum, nasıl olur da böyle konularda alman hesabı keserler😱 tatlıya bağlanmış çok şükür ama bu dediklerimi dikkate alın mümkünse
17 Yorumla
Soran6 ayÇok uykum vardı ondan mesele çıkardım allah korusun dayanamam bir şey olursa eşime çocuğuma ben
- 6 ay
Okudum zaten sizi öldürmek niyetim yok bana düşmez😀 o yüzden cümlenin sonunu bağladım ve ileride dikkate almanızı istedim, teşekkürler iyi geceler, Allah sizi ve ailenizi korusun
Soran6 aySagolun meseleyi tatlıya bağladım alırım tabiki
Soran6 ayÖleceksek de beraber ölelim
- 6 ay
Buyurun ne demek🤝
- 6 ay
Allah ayırmasın diyelim))
- 6 ay
@herkesboyle aptal bir insan olduğunu belli ettin son hareketin ile
En İyi Cevaplar
Sağlık konusunda 510 cevap paylaştı. Valla ne olsa kabul etmez tek giderdim. Bunu da unutturmazdım... Baba olmak kolay değil. Uykun önemli olabilir ama çocuğun ateşliyken uykunu düşünüyorsan eğer durum çok vahim. Zaten yapman gereken tek şey ailenin çocuğunun yanında olmak. Erkeklik erillik derken aslında bunları bağırıyoruz bu sorumlulukları alamicaksan seninle savaşmak boş
104 Yorumla
Soran5 ayCiddi misin ben üşüdü diye öyle kızdım ayağına corap bile giymedi çocuğu giydiriyorum diye
Soran5 ayTamam bak ben o tir titredi onun için kızdım üzüldüm de birimiz ususeydi diyip disarida araba da birde klima da bozuk
Sağlık bu sonuçta arkadaş ve bu senin de çocuğun sabah iş var uykumu bölemem ne demek be kadın o ateşli çocuğa sabaha kadar bakınca başında bekleyince uykusuz kalmıyor mu acaba? Madem sorumluluğunu alamayacaksın hastalığında ilgilenmeyeceksin neden çocuk yapıyorsun o zaman
41 Yorumla
Soran6 aySabah uyur o ben işte ne yapayım zaten tek cocuga aburcubur aldim yolda gelince hastanenin oralarda arabayı falan hep esim sürdü
yorumlar da ki s. laklar mevzuyu anlamamış, burada sıkıntı seni kaldırması değil, kendi illa gelicem diye tutturuyorsa ve kendi gidebiliyorse seni niye kaldırıyor? 2 nizin birden koşmasına ne gerek var sen götüreceksen götür o götürecekse götürsün ne halt yemeye 2 niz de ortalığa düşesiniz?
kadınları anladım hadi yok duygusal destek yok o 2 mizin de çocuğu birlik beraberlik cart curt onların bunun saçmalığını anlamasını zaten beklemiyorum ama erkeklerin yarısı kadınların hoşuna gitsin diye böyle zırvalamamışlarsa ne olayım.
028 Yorumla
Soran6 ayBeni bir sen anladın kardeşim o gün gerçekten ölü gibiydim izin günü öncesi 12 saate yakın çalışmıştım ayakta uyuyarak gelip yatmıştım ki uykum açılsın diye pa5 oynayim demiştim esim müsaade etmemişti ona yatalım diye üstüne de beni kaldırınca neye uğradığımı şaşırdım yoksa ben ona hiç kızmam kaldırır diye çok yorgundum
- 6 ay
ya klardeşim olay bu da değil istersen uykun olmasın yahu niye 2 niz birden yapışık ikiz gibi koşturuyosunuz ben anlamadım ki 2 nizden 1 i olsa yetiyor ne halt yemeye illa her derde beraber koşalım? bu kadar gereksiz duygusallık ne anlamıyorum ki ben bu milleti, illa senden bi şey bekliyosa tamam bari sen götür tek başına niye illa ben de gelicem diye tutturuyor niye aynı anda sefil olmanız gerekiyor? tamamen duygusal fantezi ya hiç kusura bakma da suç sende değil fazla duygusal biriyle evlenmişsin gerçekçi biriyle değil.
Soran6 ayYa uykum çok varken saçmalıyorum birde ben askerde falan da yapamadım kardeşim ben okul falan okurken de ilk 2 ders uyurdum hoca uyutmazdi ayakta uyurdum nöbette ayakta gözüm açık uyurdum çok sinirli olurum kendimden nefret ederim o zaman
Soran6 ayHaklısın ağlayınca üzüldüm bende
- 6 ay
o zaman çocuk yapmayacak mk öyle saçmalık mı var lan istediğim zaman ben gitmiyim bi bahane bulayım al evde balık besle o zaman çıkma bi yere
- 6 ay
@ConejoEstrella ya arkadaş çıldırıcam ya artık yahu sizde okuduğunuzu anlama diye bişey yok mu? kalkmasın gitmesin demiyorum niye 2 si birden gidiyo diyorum yahu 1 in den 1 i gitsin işte nedir bu yapışık ikiz zihniyeti, adam demiş ki tamam ben götüreyim bu sefer karısı demiş bende gelcem, e arkadaş sen madem her türlü gideceksin niye kaldırıyosun adamı? adam götürsün istiyosan da sen ne halt yemeye geliyosun? ben git gitme muhabbetinde değilim niye tuvalete de 2 şerli 3 erli gruplar olarak gittiğiniz gibi bunda da yine bi topluluk halinde gitme sevdası adam alsın götürsün çocuğu işte madem kaldırdın illa ben de olcam diyosan da adamı kaldırma kalk sen götür ne halt yemeye ailecek gidiyoruz hastaneye bile ortada fol yok yumurta yok ölen yok kalan yok.
- 6 ay
çocuğu tek kişi yapmadı tabikide ikiside gidicek abartmayın herşeyi bu kadar
- 6 ay
al evde balık besle mk çıkma evden de
- 6 ay
bu mantık işi değil o zaman evde balık besle bi yere gitmek zorunda kalmazsın çocuğun başına iş gelse tek kişi gitse n'olacak!
- 6 ay
saçmalığa bak ya sen üreme sakın ha
- 6 ay
@ConejoEstrella balığına 1 sana 2 yeter be!
başına bi iş mi geldi çocuğun? hayır basit bir ateş, Allahın cezası dünya da ki her çocuğa her hafta olan bir şey.
ayrıca ben bi yere gitmeye laf etmiyorum tamam madem beni kaldırmışsın götür diye sen ne halt yemeye tutturuyosun bende gelcem diye e madem gidecektin gideydin.
saçmalık? az önce bunun mantıkla alakası olmadığını sen söylemedin mi? saçmalık mantıklı olmayan şeye denir saçmalayan sensin, senin duygusal fantezilerini beslemediğim için özür dilerdim de bi tarafımdan aşağa kasımpaşa. - 6 ay
çocukta mantık işi olmadı başlatma lan mantığına çocuk yapmak çok öu mantıklıydı o zaman bu zamanda
- 6 ay
yüksek ateş beyne zarar verir ayrıca bilmiyorsan !
- 6 ay
dediğim gibi sen sakın üreme
- 6 ay
uyku şu an daha mı önemli lan
- 6 ay
üremiceksin mk fakir
Soran6 aySiz önce üslup ogrenin gahbeler
- 6 ay
swg yazma artık o düşük zekanla
Yapay Zeka Cevapladı
Soru SorAh senin işin zor kardeşim! 😄 Şaka bir yana, çocuğun ateşi çıkmışsa olay zaten ciddileşmiş demektir. Çocuğun sağlığı söz konusu olduğunda, hepimizin alarm moduna geçmesi gerekiyor. Eşin doğal olarak paniklemiş ve yalnız gitmek yerine yanında seni de istemiş. Annelik-babalık böyle anlarda tam ekip işi! Uykudan uyandırılmak bir yana, böyle durumlarda eşine destek olman önemli. Çünkü çocuklarla ilgili endişeler her zaman paylaşılırsa hafifler ❤️
Gece hastaneye gitmek zor, daha fazla dayanışma gerekli. O sırada belki uykun ağırdı ve yanlış bir tepki verdin ama eşinin endişesini anlamaya çalışmalısın. ❤️ Tabi biraz sabah uykusunun tatlılığına yenik düşmüşsün gibi ama neyse ki sonradan toparlamışsın. Şimdi onun gönlünü al bir kahveyle ya da tatlı bir sürprizle. Unutma, çocuk hasta olduğunda anne-babalar süper güçlerini devreye sokar ama beraberce 💪
Esprili anne sözü: Gece kalkınca beyin uyku modunda olsa da, kalp ‘otomatik ebeveyn modu’na geçiyor! 😄10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
30Cevap
- Sağlık konusunda 2,2b cevap paylaştı.
u 6 ayÇocuk hastaysa ikiniz de gideceksiniz o da gelecek sen de gideceksin uykun olabilir asabi olabilirsin ama sen babasin ve eşsin
14 Yorumla
Soran6 ayÜzüldüm eşime tir titredi benimle ayağına corap giymedi bende gitmedim bende ondan kızdım ben üşüseydim o zaman sen niye üşüdün diye ayaklarımız var ya buz tuttu sıcak suyla yıkadım ikimizinkinide
- 6 ay
Neyse aldin gönlünü sorun yok çocukta iyi olsun hanimda
Soran6 ayAldim aldim önce sıcak suyla ayaklarını yıkadım sonra öptüm özür diledim sen çok üşüdün üzüldüm sana ondan kızdım dedim uykum vardı birde dedim o da sen özür dilenecek bir şey yapmadın getir bende senin ayaklarını opucem dedi izin vermedim ama ölümü gör diyince mecbur öpturmek zorunda kaldım
Soran6 ayCocuk da iyi hanım panik yapmış doktor ateşini kendiniz dusurebilirsiniz biraz soğuk sonra ılık suyla yıkayarak dedi
6 ayKarın senin spermlerini zorla şırıngayla alıp kendisine enjekte etmediğine göre o çocuk sizin takım çalışmanızın sonucu olduğuna göre bir zahmet uyan yanlarında dur. Ayrıca çocuğun ateşi var sen uyku derdindesin havale geçirse ne olacak , insan kendi yavrusuna bu kadar soğuk olmaz.
21 Yorumla
Soran6 aySiringayla almadı ama prezervatifi deldi toplu iğneyle 😂
6 ayAnne olarak kaygilanmis. Kadin olarak kaygilanmis. Çocuğunuz her gun ateslenmedigine göre sizin davranisiniz yanlış. O saatte tek basina disarda olmaktan korkmaya hakki var. Anne olarak çocuğunun yaninda olmaya hakki var ben götürürüm demişsiniz. Endiselenmis. Siz boyle uyurken üzerinize 1 şişe kolonya dökülmesi size müstehak olabilir
20 YorumlaUtanmadan bu soruyu soruyor musun bide? Çocuğunun ateşi var ve sen karına tek git diyorsun. Kim bilir karın ne kadar telaşlı çocuğun zaten kötü durumda ve sen diyorsun ki arabayla gidebiliyorsa tek ben niye gidiyorum. Yok uykulu olunca şöyleyim böyleyim. Herkes uykuluyken ya da uykusu bölününce agresif bilader. Senin gibi vefasız insanlarla vicdansız insanlarla evlenen kadınlara çok üzülüyorum. Bide diyorsun ki bir hafta trip atar. Benim eşim olsa ve bana bunu yapsa çocuğun ateşi düşer düşmez ayrılırım.
11 Yorumla
Soran6 ayDaha yaziyonuz mu la kaç gün geçti baristik
6 ayKötü niyetli bir şey yapmamışsınız fakat sanki biraz umursamaz bir tutum sergilemişsiniz. Belki karınız çocuk ateşlenince panik yaptı ve o panik halinde araç kullanmaktan korkmuş olabilir. Ben de de ehliyet var panik ve stresli bir durumda araba kullanmaktan çekinirim bide gece. Aranızı düzeltmenize sevindim eşler birbirlerini tanırlar ufak anlaşmazlıklar olsada önemli olan tatlıya bağlamak.
11 Yorumla
Soran6 ayBen esim ayakları ciplak cikti bende ciplak çıktım ama ayakkabı giydim o terlik giydi çok üşüdü bari tek ben ususeydim sen neden üşüyorsun dedim ona üzüldüm de kizdim üstüne
6 ayKendi öz evladına zinadı velet muamelesi yapmışsın çocuk senin de çocuğun yani o kadın nasıl uykusundan feragat ediyorsa sende etmelisin ki çocuk ateşlenme sonucu kalıcı bir hasar alsa bir ömür çekerdin onun vebalini çocuk sahibi olmak böyle bir şey keşke sorumluluk alabilseniz
30 YorumlaÇocuk dedin mi akan sular durur hocam olsun sen de bir baba evin direği olarak yanlarinda dur tamam sen de haklısın calismissin yorulmussun dinlenmek en doğal hakkın ama kadını çocuğu ne olursa olsun bir başına bırakma hele durum ciddiyse sağlık durumuysa
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)6 aykardeşim sen mağaradan mı çıktın? çocuğun hasta acı içindeyken karına sen götür benim işim var uyumam lazım diyebilecek vicdandaysan neden üredin? eğer çocuğun hastaysa bu ikinizin de problemi. ikinizin de beraber ilgilenmesi gerekiyor vicdanen. bunu akledemiyorsan boşuna oksijen israf etme. şu sorumsuzluğa, şu duygusuzluğa, şu rahatlığa, şu umursamazlığa bak kanım dondu mkk.
01 Yorumla
Soran6 ayKarım çıkarken ayakları da ciplak çıktı üşüdü bende bari tek ben ususeydim dedim ona kızdım uyku sersemi yoksa götürürüm ne alakası var
Gizli Üye(25-29)6 ayKral bak şimdi benim pederin uykusu da çok değerlidir yattıktan 10dk sonra ses yapsak kıyameti koparır ama acillik bir şey olsa hiç üşenmeden kalkar götürür hep, o senin evladın sen de götüreceksin kadınlar bu tarz durumlarda yalnız kalmak istemez eşini yalnız bırakma asla.
01 Yorumla
Soran6 ayGötürdüm zaten eşime üzüldüm sadece ayağına çorap bile giymedi bende giymedim ama ben erkektim yine dondu orada üzüldüm tek gitseydim diye ondan kizdim asıl
Gizli Üye(25-29)6 ayEşin için üzücü içli içli ağlaması çok anlaşılır. Çocuğu tek başına yapmadığına göre elbette beraber gidiceksiniz. Acile gecenin vakti eşini çocukla tek başına gönderme fikri de iyi cesaret bu kadar umursamaz olmayın ya. Erkeklik yapmanız lazım. İnşallah farkına varmışsınızdır.
11 Yorumla
Soran6 aySen otur ben götüreyim dedim üzüldüm çünkü ayağına corap bile giymemiş üşüdü orada ya terlikle o hengamede
6 ayÇocuk tek onun çocuğu mu bi zahmet gotunu kaldır götür hastaneye bi de buraya yazmış haksızsın madem baba eş olamıyorsunuz o zaman evlenmeyin çocuk yapmayın kimsenin başını yakmayın.
61 Yorumla- 6 ay
👏🏻👏🏻👏🏻
Gizli Üye(25-29)6 ayEvlenen kadın çalışmış olmalı. babanın çocukla ilişkisi beraberliği anneden 100x kat daha önemli anne memesi olan süt tenekesi bile denebilir ama baba olmadan karakteri gelişemez. 220v elektiriğe çıplak elle dokunan canlının özgüvenine ihtiyacı var o çocuğun kızsa da erkekse de ihtiyacı var. ben babasız büyüdüm ve inanılmaz zararlı annenin büyütmesi.
00 Yorumla- Sağlık konusunda 449 cevap paylaştı.
6 ayBirlikte gideceksiniz tabiki de bu nasıl düşünce ya ölürse çocuk sen uyumaya devam et kadında uykusuz kalmış o panikle arabamı kullansın nasıl ailesiniz
11 Yorumla
Soran6 ayO an uykusuz öyle söyledim karim haklı
cocuk ikinizin cocugu onun basina birsey gelse birsey olsa birlikte hareket edeceksiniz. Karin sana sigindigi icin ve onu anlayabilecek diger ebeveyni sen oldugun icin sana haber veriyor. Sende erkeklik gorevini yerine getimelisin sabah isin varsa var is her zaman var. Cocugun senin o sen babasin kendine gel
115 Yorumla
Soran6 ayKarım doğru olanı yaptı ben çok uykum vardı kendimde değildim ben askerde falan da yapamadım uyku yüzünden tabi annem beni hep tek götürürdü gece aklıma o geldi uykuluyken ondan parladim
Soran6 ayÜzmem gerçekten o ara kendimde değildim ağladığını dönerken farkettim hatta sessiz sedasız agladi garibim
Soran6 ayYapmam birde ps5 oynamak istemiştim yatmak istiyorum seninle demişti onun üstüne yatınca kalktık hemen ondan sinirli oldum
Soran6 ayAlicam merak etme gül de alicam pasta da
Soran6 ayEsim haklı diyorum uykusuzken istemsizce oldu işte hatalı benim kabul ediyorum bunu
Soran6 ayEsim sofrada yemek yerken bile gözümün içine bakar elimi tutar ya da yerken boğazıma kaçmış gibi yaparım bazen helal helal diye sırtıma vurur şaka yaptım derim ağlar hatta çok korktum der
Soran6 ayYok yapmam uykulu olduğumda oluyor sadece o da farkında zaten ben askerde 6 ayda 20 tutanak yedim uyku yüzünden
Soran6 ayEvet çok hassastır çok teşekkür ederim benim için ağlayan tek insan boğuluyorum gibi yaptım diye
Soran6 aySende mutlu ol sevdiğinle inşallah
6 ayKardeşim artık öğrenin o çocuk tek yapılmıyor. Madem yaptın sorumluluk alacaksın. Çocuğun uykundan daha önemli. Kadın da sonuna kadar haklı ortada trip falan yok. O da senin kadar yoruluyor.
30 Yorumla- Sağlık konusunda 629 cevap paylaştı.
6 ayKarın gece gündüz çocukla ilgilensin sen bir uykudan bile feragat edemiyorsun. Hastaysa ikinizin de sorumluluğu, keyfinden mi uyandırıyor sanıyorsun kadın? Biraz anlayışlı ol rica ediyorum.
20 Yorumla Bu nasıl baba ya çocuğuna ayrı eşine ayrı üzüldüm. Biz hasta olunca annemle babamda ikisi elinden ne gelirlerse yapardı. Babası olarak çocuğun hastaysa tabiki yanında olmak zorundasın bu ne rahatlık?
02 Yorumla
Soran6 ayTir tir titredi esim ayaklarına corap da giymedi üzüldüm ne gerek vardı bari ben tek ususeydim diyeb
Soran6 ayBen çocuğumu 10kere götürürüm yoksa uyku anında sinirli olduğum için saçmalarım sadece
O çocuk o ateşle dururken sen rahat uyuyorsan eşin yanlış adamla evlenmiş pardon adam dedim
53 Yorumla- Sağlık konusunda 426 cevap paylaştı.
6 aysen haklısın elbette babasının evinden getirdiği çocuğu uykudan uyanıp doktora getirmeye mecbur değilsin öküs
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayDalga mı geçiyorsun tek mi yaptı o çocuğu sabah iş varmış gerekirse uyumadan git kocalık görevini yerine getirmiyorsun belli babalık görevini getir eşin haklı ağlatmaya kuyamaman lazım senin eşini sana çocuk vermiş baba eş yapmış seni
30 Yorumla
6 ayBelki birşeylerin üstesinden seninle gelmek istiyodur, sen niye ısrarla ya o yalnız gitsin ya ben kafasındasın.
30 YorumlaEvlilik tek başına olmuyor kanka. Kadin çocugu gasta olunca tek başina gidecekse neden evlendi? Bosanın o zaman saçmalık
21 Yorumla
Soran6 ayAyakları ciplak cikti çok üşüdü bende ondan kızdım tek ben ususeydim diye
6 aySoruyu adminler değiştirmez, ya kaldırır soruyu ya da öyle kalır, ayrıca nasıl bir babasının fazla car cur etmeden kalkıp çocuğunu götürseydin bide soruyorsun kim haklı diye
10 Yorumla
6 ayUlan insan evladını iki elin kanda olsa hastaneye götürür. Sen yatağından kalkamamissin
30 YorumlaSağlık konusunda 311 cevap paylaştı. Senin için uykun cocugunun sagligindan onemliyse sen haklısın
30 Yorumla- Sağlık konusunda 590 cevap paylaştı.
s 6 ayÇocuğu tek başına yaptı çünkü. Bunu sorman bile hata, kimin haksız olduğu çok ortada çünkü.
30 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayYani inşallah zihniyetin değişir ne diyeyim ki babalık ve kocalık bu kafat zor olmamalı ilk cümlende çocuğu ikincisinde eşini önemsemediğini hissettirdin
111 Yorumla
Soran6 ayOyle bir şey yok sabah işe gidicem problem o tamam dedim ben götüreyim dedim bende gelicem diyor bu sefer eee beni niye uyandırdı onu anlamıyorum
Cevap sahibi6 ayÇocuğunu merak ediyor yanında olmak istiyor, seni uyandırmak nedeni ise evin erkeğisin ya hani strese girince sana sığınmış. Dayı valla aslında seni seven eşin var bu anlaşılıyor ve aileye önem veriyor. Şanslısın Allah nazar değdirmesin son kez diyorum inşallah zihniyetin değişir
Soran6 ayAmin kardeşim sağol
Uykusuz olunca çok suratsız oluyorum ya şu an kendime geldim pişman oldum mesela ama ateşi çıkmış çocuğun bir şey yok yani evde ateşini de dusurebilirmisiz
Cevap sahibi6 ayİlk bebeyse ve küçükse olur öyle normal
Soran6 ay6 yasinda krdsm esim de ikimizi de çok sakiniyor istiyor ki hep bir arada olalım yemek yerken hem onun hem benim gözümün içine bakıyor
Cevap sahibi6 ayBir ara çek kenara oturun konuşun onun anne olmasına saygı duyduğunu ama öncelikle senin eşin olduğunu hatırlat. Muhtemelen çocuktan sonra anne kafasına çok girdi, fark etmeden seni de çocuğu gibi görmeye başladı
Soran6 ayOlabilir çocuğu gibi görmeye başladı ama hala iştahı yerinde bel altına çok önem veriyor
Cevap sahibi6 ayAga bana bu bilgiyi sorsam bile söylememen lazım senin karın sizin özeliniz sizin yatağınız bana ne bundan. Bakma valla millet sapkın olmuş bu yazdığını okuyup ekrana karşı mastürbasyon yapacak abazalar var
Soran6 ayGizliyim lan 😂bu yazıya da bakıp mastürbasyon çekecek varsa ben onun yaşadığı hayatın izdirabini s.. keyim
Cevap sahibi6 ayBu ülkede metin2 deki metin taşının şekline bakıp yapan var veya oyun karakterine karşı yükselen ne anlatıyon be abi ahahahah hepsinin evvelitini s2m
Soran6 ay😂😂😂😂😂😂
Gizli Üye(18-24)6 ayHastanede çalışmış biri olarak söyleyebilirim ki çocuğu acile beraber götürmeyen ebeveyn mi olur
35 Yorumla
Soran6 ayUykusuzluktan geberiyordum
Cevap sahibi6 ayÇocuğun ateşi varmış bundan daha önemli bir şey olabilir mi
Cevap sahibi6 ayUyku ne ya
Soran6 ayTamam saçmaladım işte o da bende gelicem diyince
Cevap sahibi6 ayGelmesi lazım zaten
6 ayKarın senin gibi biri ile evlendiği için sen haklısın
20 YorumlaBu cocugu karın tek basına yaptı anlasılan. Hastaneye götürürken tabikide yanında olucaksın
20 YorumlaÇocuk yapma ve bakma sorumluluklarını yerıne getıremeyen getiremıycegını düşünen bu dünyaya çocuk getırmesın yatsın uyusun 😁😁
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayÇocuğun ateşi çıkmış derdin uyku olmamalı? Havale gecirebilir her an bir şey olabilir sen tek gitsen eşin evde duramaz o tek gitse baş edemez destekçi ister yanında her koşulde eşin haklı
016 Yorumla
Soran6 ayAyaklarımız ciplak çıktık ikimizde coraplarini giymemis bende giyemedim donduk orada eşime de üzüldüm tir tir titredi bankada para cekerken ben yanımda hala bana kendi parasını vermek istedi destek olmak için bende üşüyunce o kızdım ne gerek vardı 2 misden biri ususeydi bari diye yoksa ben çocuğumu 10 kere de götürürüm sağlık bu
Cevap sahibi6 aySen hatanı anlamıssın eşinde senin niyetini biliyorsa üzülme daha fazla birbirinizin değerini anlamış oldunuz
Soran6 ayEvet anne yüreği o hengamede bile çocuğun çorabını giydirmiş ben onu değerini anladım zaten üzüldüm titreyince ondan kızdım
Cevap sahibi6 ayİş tatlıya bağlandıysa problem yok siz anlatınca bende üzüldüm eşiniz çok iyi biri değerini bilin.
Soran6 aySağolun ayaklarini öptüm özür diledim zaten sen özür dileyecek bir şey yapmadın benim sinirlerim bozuktu zaten dedi ama ben yine vicdanımı rahatlattim
Cevap sahibi6 ayİyi o zaman size mutluluklar dilerim
Soran6 aySağolun bu arada pişman olduğumu anlamanıza sevindim herkes beni linclemis bir kaç kişi hariç tabiki onlar beni anladı ayak fobim vardı çok pişman olduğum için ona rağmen öptüm mesela kokmuyordu o ayrı ama o derece üzüldüm yani
Cevap sahibi6 ayAyak fobisi nedir 😬 ilk defa duydum erkekte...
Cevap sahibi6 ayKimseye kendinizi kanıtlama zorunluluğunuz yok
Soran6 ayHaklısınız ayak fobisi dedim yani öpmem birde rahatsız olurum eşim bilerek sinir etmek için ayağımda corap yokken kendi ayağını degdirir mesela ama artık dediğim gibi öptüm bir kere bu ayağını hep öperim dedim sen beni hala el üstünde tutuyotsun dedim
Cevap sahibi6 ayYaşlar kaç sizin
Soran6 ay26 yim ben esim 27
Cevap sahibi6 ayÇok erken çocuğunuz olmuş daha gençmissiniz o yüzden biraz toyluk olur.
Soran6 ayLiseden aşkım o benim onun için çok kavga ettim ben kaşımı patlattı bir çocuk hatta bende onun dişini kırmıştım esim için lise bitince 1 2 sene sonra evlendik
Cevap sahibi6 ayAnladım her şeyin ilkini beraber yaşamıssınız büyük şans
Soran6 ayEvet benim kanayan burnuma o tampon yapmıştı hatta kac defa evime gelmişti ziyarete kavgadan sonra sevdiğini oradan anladım bende ona adadım kendimi
6 ayZorlu süreçte tek olmak istememek normal bir durum... çocuk ortak ya hani tepkiler de normal
01 Yorumla
Soran6 ayÜzüldüm ayakları usudu orada ondan kızdım
Sağlık konusunda 2,8b cevap paylaştı. Sen haklısın ama barışmak için ayaklara kadar inmeseydin iyiydi. Ayrıca o adminleri ben de.. 😈
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)6 ayE git ne var bunda babası değil misin reis çocuk büyütmek kolay değil. Belki kadın tek gidemiyor güvenemiyor kendine
18 Yorumla
Soran6 ayGeveriyordum uykusuzluktan tamam dedim gotureyim o sirada bende gelicem diyince kizdim
Cevap sahibi6 ayNormal değil mi annesi olduğu için? Kadının aklı kalır çünkü çocuğunda. Siz erkekler bakmayı beceremediğiniz için tek göndermek istememesi doğal. Ayrıca uyanınca hırçın oluyorum diyorsun da abi o kadın ne yapsın belki de sabaha kadar çocuk huysuzlandı da sen uyurken o uğraştı. Bir şeyler için de çabalayın bi zahmet
Soran6 ayBen beceremiyor muyum niye çağırdı o zaman arabayı da o sürdü zaten ben yolda çocuk için aburcubur falan aldım sadece
Cevap sahibi6 ayTamam yani tek başına bunların hepsini halledebilir miydin? Hayır bence. Neyse sonuç olarak gitmişsin sonuçta bu da iyi bir şey o kadın da her şeyi çocuğu için yapıyor anla biraz halinden
Soran6 ayBen eşime kızmıyorum uykusuz olduğumu biliyordu arabada uyu dedi bana bende dalga geçiyor falan anladım
Cevap sahibi6 ayNasıl birisi olduğunu bilmiyorum artık ama bu konularda yanında olman gerek bence abi
Soran6 ayBen eşimi seviyorum onun için lisede çok yumruk yumruga kavga etmiştim dikiş atmışlardı kaşıma hatta yanında hep destek oldum
Cevap sahibi6 ayAllah bozmasın böyle devam et
6 ayHaksızsın kardeşim kadına çok üzüldüm iyi ki gönlünü almışsın
20 Yorumla
6 ayOrpu onun babası ben miyim rahatlığını yedi alem... nnn
10 Yorumla
6 ayArkadas cocuk o senden parca bi hastaneye gitmekmi zor geliyir
00 Yorumla- Sağlık konusunda 544 cevap paylaştı.
6 ayÇocuk ikiniznin ya bilader ondan demiş olmasın sonuçda senin de ciğerin gitmen daha iyi olur
00 Yorumla Sağlık konusunda 357 cevap paylaştı. Anne haklı bu arada. Gece gece tek hastaneye gidilmez. Görev sana düşüyor, O da annesi.
00 Yorumla
6 ayBizim kedimiz hastalandığında ev halkı annem kardeşlerim hepimiz götürdük kızımızı Bu da aynı onun gibi ikiniz de götürebilirsiniz sonuçta babasısınız
24 Yorumla
Soran6 ayBen esim ayaklarına corap giymedi çok üşüdü orada ona üzüldüm de kızdım tek ben ususeydim sen neden üşüyorsun diye
- 6 ay
Her şey müşterek yani üşümekle bunun ne alakası var
Soran6 ayDiyorum ki ben tek ususeydim en azından sen neden üşüdün o hengamede bizim ayaklarımıza corap da vermedi zaten en azından tek ben donsaydim o üşümezdi karım tir tir titredi çünkü bozuk birde aracın kliması
- 6 ay
Tamam anladım
Gizli Üye(30-35)6 ayTek götür demek…sen de işini tek görürsün artık, anladığın dil bu çünkü
30 Yorumla
Gizli Üye(18-24)6 ayEşin abartmış abi seninde kaç yaşında kadınsın yani.
02 Yorumla
Soran6 ayBos yapma üşüdü diye üzüldüm kızdım
Cevap sahibi6 ayİlgi delisi bir eşin var yakında tekmeyi vurur sana
Gizli Üye(25-29)6 ayAfedersin de çocuk yani bu eşek gibi kalkıp sende gideceksin
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)6 ayCocuk tek eşinin mi kadını belkide gecenin bir saatinde tek başına göndermeyi adamlıktan mı sayıyorsunuz o cocuk hasta kadın kac gece uykusuz kaldım da baktı çocuğa tek siz uykusuz kaldınız sanki
20 Yorumla
6 ayNeden o kadın o çocuğu tek başına mı yaptı? Babalık zor geliyorsa evlenmeseydin
30 Yorumla
6 aySenin kafada birisinin de çocuğu var ya ne diyim artık
33 Yorumla- 6 ay
@Eccentric teşekkürler
6 aycocuk ikinizin ve karinda hakli olarak yardim istemiş. üzme karıni destek ol herzaman
02 Yorumla
Soran6 ayYok uzmuyorum üzüldüm sadece üşüyünce özür diledim ayaklarını sıcak suyla yıkadım ben onun için lisede bir erkekle kavga ettim kaşımı patlattı bir çocuk bende onun dişini kırmıştım mesela hayatımda kavga ettiğim tek kadın o
Soran6 ayÜşüdüğü için üzüldüm tek ben üşüseyfim sen neden ayağına corap giymeden çıktın dedim
6 ayBabalık görevini yerine getirmen lazımdı ve kadın tek başına bir yere gönderilmez, ben mesela evlenmem çünkü bakamam...
00 Yorumla
6 ayE karının çocuğu tabi senin hiiiç alakan yok çocukla
10 Yorumla
6 ayGötürmeyininkini götürürler. Halkımız yardımseverdir
10 YorumlaSağlık konusunda 309 cevap paylaştı. Normal değil mi? Hani sende babasısın ya hani
31 Yorumla
6 ayKarın haklı. Hanımcı olan kurtulur nett.
30 Yorumla
6 aySorumlulugnu almayacagn çocuğu nie yaptn
20 Yorumla- Sağlık konusunda 428 cevap paylaştı.
6 ayKadın haklı tek nasıl götürsün yaa
20 Yorumla
u 6 ayTabi ki eş haklı bir de soruyor musunuz 🤨
20 Yorumla
6 ayboşanma sebebi tek götür nedir
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)6 ayAnnen haklı
00 YorumlaSağlık konusunda 532 cevap paylaştı. Karın haklı. Tek başına mı yaptı bebişi.
00 YorumlaHaklı sen ayıp oluyor
00 Yorumla- Devamını Gör (17)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer