Eşim gece bebeğin sesine uyanmadım diye kızmakta haklı mı?

3 aylık bir bebeğimiz var ve ben neredeyse 3 aydır uyku uyumuyorum. Dün gece bebeğin sesini duymamışım diye sabah bana surat yaptı, senden anne olmaz dedi. Kendisi sabah7de evden çıkıp akşam 9da geliyor, gelince de yemeğini yedikten sonra 1 saat bebekle oynayıp ağlayınca bana veriyor. Ben duşa bile bebekle giriyorum, gerçekten ne yapacağımı bilemiyorum. Hiç bir şeye yetişemiyorum, evim pislik içinde, ki ben cidden hiç böyle biri değilimdir, ne yapacağımı bilmiyorum. Lütfen bana akıl verir misiniz, siz nasıl başediyorsunuz?
Eşim gece bebeğin sesine uyanmadım diye kızmakta haklı mı?
Cevapla