Dışarıda bebeğimi emzirdim diye eşim kızdı, sizce haklı mı?

Düğünden dönüyorduk. Arabada kayinvalidem ve kaynım da vardı arka koltukta oturuyorlardı. 4 aylık bebeğim var ve çok ağladı belli ki açılmıştı bende artık emzirmek zorunda kaldım. Kaynim arka koltuktaydi zaten. Eşim eve gelince bir sürü bagirdi çağırdı. Kardeşimde olsa nasıl yanında emzirirsin erkek sonuçta. Ya gördüyse felan dedi. Bende görmemistir niye görsun ne yapayım çocuk açlıktan aglamaya devam mı etseydi dedim. Nasıl bu kadar rahat olabiliyorsun felan dedi sinirlendi direkt yattı. Sizce kim haklı?

Dışarıda bebeğimi emzirdim diye eşim kızdı, sizce haklı mı?
Cevapla