Dışarıda bebeğimi emzirdim diye eşimle tartıştık, kim haklı?

Dün eşimle beraber esimin arkadasi ve onun esiyle buluştuk açık alanda bi kafeye oturduk. 3 aylık bebeğim var aglamaya basladi acıktığıni anladım zaten. Emzirmek için herhangi bi yer ya da bebek bakım odası vs yoktu. Eşime baktım sessizce emzirmem gerekiyor dedim. Kafasını salladı yani emzirme dercesine. Ama bebegimde çok ağlıyordu kıyamadım arkadaşımdan yardım alarak emzirdim bende. Eve gelince sinirlendi bir sürü erkeğin icinde nasıl emzirirsin mama verseydin bugünde. Ne olurdu, nasil bu kadar rahat olabiliyorsun felan dedi ama kendi sütüm varken neden mama vereyim ki? Doğru düzgünce mama vermiyorum vermekte istemiyorum. 3 aylık bebek için sağlıklı olan anne sutudur. Sizce kim haklı?
Dışarıda bebeğimi emzirdim diye eşimle tartıştık, kim haklı?
Cevapla