Eşimle bebek konusu yüzünden tartışıyoruz kim haklı?

2 yıllık evliyiz eşim çocuk istiyor ama ben buna kendimi hiç hazır hissetmiyorum. Kendim çalışan bi kadınım hamilelik doğum doğum sonrası derken işime uzun süre ara vericem sosyal hayatım azalacak ben bunu istemiyorum. Eşimde bu ara daha da israrlamaya başladı. Bana hep bebek videoları fotoları felan atıyor bizim de olsa keşke felan diyor. Geçen gün de tartıştık ben şu an istemiyorum dedim o da bana olan sevgin mi azaldı çocuğumu mu taşımak istemiyorsun soğudun mu benden felan dedi sok oldum. Bebek istemedim diye bi insan neden bunları düşünür ki? Sadece annelige hazır hissetmiyorum kendimi
Eşimle bebek konusu yüzünden tartışıyoruz kim haklı?
Cevapla