Bebeğimi emzirmek istemiyorum diye eşimle kavga ediyoruz. Haklı değil miyim?

Emzirirken meme uçlarım çok acıyor yara oldu. Emzirdikçe canım çok yanıyor. Eşim çok destek oluyor üzülüyor ama ben mama versekte olur diyorum. En azından iyileşesiye kadar. Ama eşim emzirmezsen sütün azalır diyor. Çok mu acımasızım :( [bebeğim 12 aylık]
Sen haklısın
Kocan haklı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Bebeğimi emzirmek istemiyorum diye eşimle kavga ediyoruz. Haklı değil miyim?
Cevapla