Çocuk istemiyorum eşimle tartışmaya başladık üstesinden nasıl gelebilirim?

Eşimle 2.5 yıldır evliyiz yaşımda 29. Evlenmedn önce 1.5 yıl sevgiliydik. O dönemde eşime çocuk istemediğimi evlendiğimizde bunun sorun olup olmayacağını sordum. Oda kendisi de sıcak bakmadığını olmasada olur benim için demişti. Şimdi ise çocuk hiç mi olmayacak. Tamam ben o zamanlar öyle dedim ama yani elbet eni sonu olur çocuksuz ev mi olur demeye başladı. Kayınvalide her yanlarına gittiğimizde bebek kazakları gösteriyor bebişiniz olsun dyor açıktan. Ne yapacağımı şaşrdım çocuk istemiyorum madem isteyecekti niye evlendi ki benimle?
Çocuk istemiyorum eşimle tartışmaya başladık üstesinden nasıl gelebilirim?
Cevapla