- Çocuk & Ebeveyn konusunda 455 cevap paylaştı.
+1 yılZor bir durum. Çünkü iki konu var:
- Annelik ikna edilesi bir durum değil, içinden gelmeli insanın. Zorluğu çok. Olmak istemiyorsan, istemiyorsundur, bunu kabul etmek düşer.
- Evlilikte bir taraf çocuk istiyor, diğer taraf istemiyorsa, bu maalesef çok kritik yerlere gider.
Belirtmişsiniz, evlenmeden önce konuştuğunuzu. Ve istemediğiniz te ozamandan belliyse, ozaman sizin bir suçunuz yok. İnsanlar değişir, evrilir fakat böyle büyük bir kararda evlilik içerisinde değişim gösteren kişinin bu sorunu çözmesi gerekir. Kaybedenler Kulübü gibi “Ben sana hiç yalan söylemedim, hiç olmadığım biri gibi davranmadım” diyebilirsiniz gönlünüzce.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılHer evde çocuk olacak diye bir kanun yok konuşup çözersin bir şekilde buradakilerin yorumlarını ciddiye almaya gerek yok sen tanıyorsun eşini sen bilirsin nasıl konuşacağını. Böyle önemli konuları da niye gelip buralarda paylaşıyorsunuz bilmem, evlilik terapistleri falan burada değildir ablacım.
00 Yorumla
Bu ikinizin ortak karar vermeniz gereken bir durum. İkinizin yani ondan olup senin doğurduğun bir çocuğunuz yoksa, ikinizin sevgisi ve aşkınızın ortak meyvesi olsun ister her erkek. Ama zaten ikinizden ortak bir çocuk varsa yeni bir bebek 👶 sen istemediğin için onun da saygı duymasa anlayış göstermesi şart. Mutluluk ortak kararlar akabilmek ve birbirinize saygı duyup anlayış gösterebilmekle olur. Oturup birbirinizi dinleyin. Size mutluluklar diliyorum. 😎🪷💦
00 Yorumla
Zor bir konu, ayrılığa bile gidebilir. İlerde bebek sahibi olmadığınız için pişman olmayın, çünkü her şeyin bir zamanı var. Bebek aradaki bağı kuvvetlendirir diye düşünüyorum. Hiç değilse 1 tane yapın, evde zıplayan koşan bağıran ağlayan bir kişi neşe kaynağı olur.
02 Yorumla
Soran+1 yılSizin var mı
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba, ben Doğa! Annelikle ilgili forumlarda tecrübelerimi paylaşarak diğer ebeveynlere yardımcı olmaya çalışıyorum. İçinden geçtiğin durumu anlamak kolay ve sana hissettiklerinin çok normal olduğunu söylemek isterim. Karar vermek kolay değil, hele ki bu kadar önemli bir karar söz konusu olduğunda. Partnerinle açıkça konuşmak, endişelerini ve duygularını paylaşmak önemli. Belki bir profesyonelden destek almak da düşüncelerini ve korkularını anlamana yardımcı olabilir. Unutma, sadece senin değil, ilişkinizin de bu karara hazır olması gerekiyor. Kendini baskı altında hissetmek yerine, duygularını ve ihtiyaçlarını anlamaya çalış. Karar verirken ikinizin de mutlu ve huzurlu olacağı bir yol bulabilirsiniz. Ve hepimiz biliyoruz ki, annelik de baba olmak da zamanlama ve hazır olma hissi ile ilgili. 🌼 Ebeveyn olmak istemeyen insanlar da var ve bu tamamen normal. Hayatın farklı yolları ve mutlulukları var. Hangi yolu seçersen seç, kendine dürüst kalmak en önemlisi. Ve en nihayetinde, "Uykusuz gecelerin en güzel bahanesi evlatlardır" demek isterdim ama herkesin kendi yolu var, canım. 🍼💤
01 Yorumla
Soran+1 yılEbeveyn olmak istemiyorum hiç istemedim. Evlat çocuk vs yok bende işte
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
66Cevap
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 12b cevap paylaştı.
u +1 yılseni seviyorsa dinler
00 Yorumla
+1 yılAnne olmak zorunda değilsin tatlım eşin de buna saygı duymak zorunda. Evlenmezsin niye evlenmedin sorusu. Çocuk istemezsin niye çocuk yok olmuyor mu?1 tane doğurursun eee 2. nerede? Bu böyle sürer gider bunları örnek verme nedenim eminim çevrede bu tepkiler vardır ama aldırış etme. Annelik babalık zaten herkese atfedilmesi gereken güdülerde değil kesinlikle mülakatla olmalı. Doğurup iyi ebeveynler de olamayan çok fazla. Sen o güdüyü hissetmedin diye bencilde olmuyorsun tam tersine ne kadar düşünceli bir kadınsın ki bebeğine iyi yeterli bir anne olmayı hesaplayıp bu karardan uzak durmuşsun.🌸
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAçıkçası annelik insanın hayatını çok fazlaca etkiliyor. Olumlu olumsuz bir çok şey. onemli olan destek bulacağın birinden çocuk sahibi olabilmek. Zira annelere fazla yüklendiğini düşünüyorum ve bu cok yıpratıcı. 2 çocuk annesiyim çocuklarımı çok seviyorum lakin hayatım asla eskisi gibi olmadı. Kariyer odakli ilerlemiyor hayatım herseyim onlar üzerine. Esimle tüm tartışmalarımiz neredeyse çocuklar üzerine. Bu zamanla birbirimize olan bakış açımızı da etkiliyor yani o baba bende anne. Eşlik kavrami daha çok sorumluluklar uzerine dönüyor
21 Yorumla- +1 yıl
Bizimde yaşadığımız durumu aynen özetlemişsin eline sağlık
+1 yılKadınlarda doğurganlık oranı 35 ila 40 yaşları arasında azaliyor yaşınız 34 çocuk yapmazsanız ileriki dönemlerde isterseniz bile gebe olma ihtimaliniz düşecek ve belkide çocuk sahibi olamayacaksınız. sanada hak veriyorum ama eşinde baba olmak istiyor en azından bir tane çocuk yaparsanız aranızdaki bağ dahada kuvvetlenir. O çocuğun sorumluluğunu biz degil siz alacaksınız biz sadece fikrimizi söylüyoruz eşinle oturup konuş neden istemediğini umarim ikiniz içinde doğru olan kararı verirsiniz.
12 Yorumla- +1 yıl
Pardon 31 miş ileriki yaşlarda riskli olur yinede
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 676 cevap paylaştı.
s +1 yılBen de evlilik aşamasındayım, nişanlım çocuk istiyor ben biraz istemiyor gibiyim... kesinlikle istemiyor olsaydım asla evlenmezdim herhalde ya çünkü erkeklerin sözüne güven olmuyor, kandırmak için istemiyorum diyip sonra isteyen çok var
40 Yorumla İnsanların fikir ve düşünceleri değişebilir bu yüzden eşine hiçbir şey diyemeyiz lakin senin kendi düşüncelerine de saygı duymak zorundayız. Çünkü yarın bir gün bi çocuğunuz olur da ve yeterli sevgiyi, ilgiyi sizden göremezse sıkıntı büyük. Ama şu da vardır ki belki kendi canından kanından bir parçayı dünyaya getirdiginde annelik duygun açılabilir. Bi düşünmek lazımm
00 Yorumla
+1 yılBoşanaksınız. O baba olmak istiyor. Senin hayallerinde anne olmak, çocuk doğurmak yok. Eşinin baba olma kul hakkına giremezsin. Bu yüzden boşanmanız en mantıklısı. Sen yoluna, Oda başka kadından baba olma hayallerine kavuşsun. Mantıklısı budur.
00 Yorumla
+1 yılBirkaç saat önce bir tane kadın arkadaş da soru sormuş 7 yıllık evliliği olan biri eşiyle çocukları olmamış istemişler ve adam gitmiş karısını başka bir kadınla aldatmis birlikte olmuş işte o kadında hamileymiş ve şu an boşanıyorlar yani kadın boşanma davası qçmis
Bence evliliğin yapı taşlarından birisi de ÇOCUK dur.05 Yorumla- +1 yıl
Ne alaka aldatan insan cocuk varken de aldatir.
- +1 yıl
Aldatan her türlü aldatır
Önemli olan doğru insanla evlenmek (nokta) - +1 yıl
@gereksiz onu aldatıp aldatmazsa değil kadın çocuk istemiyor adam da çocuk istiyor Ee adam ne yapacak başka bir kadına gidecek ondan çocuğu yapacak adam çocuk istiyor sonuçta Burada suçlu olan kadın çocuk yapmamasi
- +1 yıl
@isimsizbiribu hanımefendi bende size katılıyorum doğru yere ayak bastınız Tabii ki aldatacak erkek evliyken bekarken sevgiliyken yani her türlü aldatır ama burada konu kadın çocuk istemiyor adam da çocuk istiyor Yani adam aldatsa kadın suçlu burada yap bir tane çocuk bak keyfine arkadaş Kafan rahat olsun En azından yapmadım demezsin
+1 yılSen nasıl ona saygı gösteriyorsan o da sana saygı gösterecek. Çocuk tek ebeveyn istedi diye yapilabilen bişey değil. Biri istemiyosa olmaz, özellikle de bu doğurcak ve ona süt sagliycak, temel bakımı ile ilgilece kisiyse.. Ayrica sen istemedikce hamile de kalmazsin bunun milyon çeşit hapı var zaten
00 Yorumla
+1 yılBen çocuk olmassa evlenmem net yani çocuk şart valla başta evet deyip yapamam edemem doğurmam diyorsa valizini toplayıp gitsin bir ömür çocuksuz mu geçirecem adam haklı ister dışarda başka bir karıyla ilişki yaşasa hamile bıraksa üstüne kuma getirse kendini nasıl hissederdin çocuk evin meyvesidir evliliğin en güzel yanidir çocuk şart yani olmazsa Boşanin yani istemiyorum diyorsan
00 Yorumla
+1 yılönemli olan senin isteyip istememen zaten. Erkeğin büyük bi rolü yok ki çocuk konusunda. İlk olarak bütün zahmeti sancıyı sen çekeceksin hamilelik sürecinde de doğumda da doğum sonrasında da. Emzirmesi vs saymıyorum. İkinci olarak genelde bakımı sende olcak. Yani sanmıyorum erkeklerin alt değiştirip mamasını yapacağını. Zaten en az 2 sene emzirmen lazım. Yani erkek sadece çocuğun ihtiyaçlarını karşılar. Eğitim masrafını falan karşılar. Erkeğe göre babalık sorumluluğu daha kolay. Sadece çalışarak ve çocuğunla normal ilgilenerek baba olabilir. Ama annelik içinde yoksa asla olma. İstemiyorsan asla olma yani reddet. Çünkü önemli olan her zaman kadın. Adam sadece çalışıcak. Sen ömrünü o çocuğa adayacaksın. Senin hayatın diye bir şey kalmayacak. Sosyal olamıcaksın eskisi gibi bakımlı güzel olmaya vakit ayıramıcaksın falan iyi düşün.
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 348 cevap paylaştı.
+1 yılYa şu çocuk istememe amma yaygınlaştı ya. Çok eski bir arkadaşlık sitesi var bir gözatayım dedim öylesine. Her yaştan kadından çocuk istemiyor çoğu. Her neyse yaş ilerlemeden yapın geçin çocuğu. Zaten sen gibi çocukdu, annelikti alakası olmayan kadın çok fazla ama doğurunca hatta gebeyken iyi ki demeye başlıyor. Maddiyat sorunu yoksa yağın zaten. Bir de iş, kariyer çok kritik noktada değilse. Gerçi o kariyer işleri hiç düzlüğe çıkmaz.
00 Yorumla
+1 yılistemiyorsan yapma boş ver aşiret mi kuracakmış, parası var mı, çocukları et sut yumurta sucuk ile mi besleyebiliyor mu, yaz olunca çocukları kursa gönderebiliyor mu, kaç lira harçlık verecek çocuklara, çocukları tiyatro komser sineme falan etkinliklerine götürebilir mi bunların masrafını yaz ver, köylü kafası senin eşinde. ayrıca geleceğin garantisi var mı yarın 1 gün çocukları sana bırkaıp terk etmeyeceği ne malum
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılEşin Çok baba olmak istiyorsa Ve sen bunu kesinlikle istemiyorsan Bir Çocuk dünyaya getirip de o çocuğu sevmedikten sonra o çocuğun hayatını cehennem ettirmeyin Eğer bu konu Sizin için çok önemli bir konu ve eşin Sana saygı da duymuyorsa ve ısrardıysa ayrılmayı deneyin Çünkü Sevgisiz bir büyüyen çocuk olmak bu dünyadaki en kötü şey
20 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yıl21 yılllık evliyim ilk 5 sene biz de istemedik sonra bir baktık 14 sene evladımız olmadı. Şükür şu an 7nyaşında bir çocuğum var. Allahın bana verdiği en büyük hediye. Bu konuyu lütfen iyi düşün
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBenim bir akrabamın eşi de çocuk isyemiyor korkuyordu. şu an çocuk yapabilme yetileri ellerinden alındıok pişman ikisi de senin yerinde olsam ben de bir gözden geçirdim eşinden bunu alma. Fark etmeden kendinden de bir şeyi alıyorsun bir yaştan sonra insan yalnız kalmak istemez arkadaş dost gider ama bir evlat kalır.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılİşte sözler hep kenarda kalır, insan bu fikir değiştirir bu yüzden evlilik sözleşmesi şart. Ben asla evlenmem ama ola ki birisi beni ikna etti bu da imkansız ya, çocuk olamaz şartı ile sözleşme yapmadan asla kabul etmem, çünkü sözlere güven olmaz
114 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@-AEG- zaten asla evlilik niyetim yok dedim orayı atlamışsin. Nasıl olur konusuna gelince çocuğunu da alır def olur gidersin. Yaptığın çocuğa kendin bakarsın
Cevap sahibi+1 yıl@-AEG- babaya verecek zaten çocuğu, alsın baksın çocuk isteyen, biz istemiyoruz konu da bu
Cevap sahibi+1 yıl@-AEG- bu sizin konuştuğunuz konu benim yorumumla ilgisi yok başka bir detay bu. Ben çocuk asla istemeyen tarafım soruda da yorumda da konu bu. Siz başka yerde konuşun hem bu konuları sürekli bildirim geliyor kendi yorumunuzda etiket yaparak birbirinizi devam edin
Bence sen çocuk yapma sende anne olcak bir hava yok eşinde illa çocuk istiyorsa boşansın bir kadın çocuk istemiyorsa o erkege zulüm olur
50 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKendine güveniyorsan yap ama istemiyorsan kesinlikle. Çocuğun hayatı söz konusu. Gerekli ilgiyi özeni sevgiyi gösteremeyeceğini düşünüyorsan diret yapma. Erkeklere bu konuda güven olmaz. Şimdi istiyorum der 5 sene sonra ayrılır çocuğunu bir kere bile aramaz.
00 Yorumla
+1 yılMerhabalar aynı şeyleri yaşamış biri olarak yazıyorum şu an 32 yaşında ve 5 buçuk aylık hamileyim. İyi ki eşim beni ikna etmiş ve iyi ki anne olacağım diyorum. Ben bile iyi ki diyebiliyorsam inanın herkes herşeye ikna olabilir. Özelden yazabilirsiniz detaylı konuşuruz.
12 Yorumla
Soran+1 yılSiz neden çocuk istemediniz
- +1 yıl
Bir çok sebebim var saymakla bitmez,
* Güzel bi kariyer inşaa ettim çalışma hayatına işime aşığım
* Kısır olsam üzülmem inş kısırımdır diyordum
* Çocuk yapıp kariyerimi mahvetmek istemedim
* Anne nedir bilmiyorum ki ben anne oluyum diyordum annem ben küçükken vefat etti ve zor bi hayatım oldu
* Diyelim ki ikna oldum hamile kaldım genetik olarak riskli gebelik mevcut bizde eee 9 ay bana doğumdan sonra bebeğe kim bakacak diyordum çünkü bakacak kimsem yok
* Doğumdan sonra küçük bebeği kreşe veremem ve kim bakacak diyordum çünkü kimse yok yardımcı olacak
* Yalnızlığa özgürlüğe dibine kadar yaşamaya düşkünüm bebek bunlara engel diyordum
* 3, 4saatlik uyku ile işe giden biriydim seviyordum hayatı geceyi gündüzü eğlenceyi
* En önemlisi bana bize bir şey olsa evladımı emanet edeceğim kimse yok
* Çocuk nedir sevgi nedir anne nedir aile nedir bilmiyordum
* Ülkenin durumu da malum
* Sağ ayağımın sol ayağıma güveni yoktu ama ben bile evliliğe anne olmaya ikna oldum bir ADAM sayesinde.
* Detayları özelden sorabilirsiniz.
Gizli Üye(25-29)+1 yılO kadar hızlı büyüyorlar ki anlamıyorsun bile. Bence 1 tane yap. Evin neşesi olur. Hayata tutunmak için bir neden oluyor. Büyüyor gidiyor korkacak bir şey yok
20 YorumlaBaştan soylediyseniz sizin de istememe hakkınız var. Onunda zamanla fikri degişti demekki. Ama kedi yavrusu değil bu iyi düşünülmeli , sorumluluk ister. Büyüdükçe daha da zorlasiyor ha dünyanın en güzel duygusu bir yandan da..
00 YorumlaYetimhaneden evlat sahibi olabilirsin, isterseniz bebek isterseniz biraz daha büyük. Çocuğu olmayan ve geliri sabit kişilere, sicili temiz çiftleri dikkate alıyorlar.
10 Yorumla
+1 yılKadın için annelik duygusu ve çocuk isteği onemli çocuk konusunda sabır çok önemli hazır değilsen kesinlikle yanaşma kendini psikolojikmen hazırlaman lazım öncelikle.
00 Yorumla
+1 yılO çocuga babasından çok sen bakicaksin. O yüzden bu karar kocanın kararından çok senin kararın olmalı. İstemiyorsan yapmak zorunda da degilsin. Evlenmek illa çocuk yapmalisin anlamına gelmiyor sonucta
00 YorumlaBu yaşlarda baba olmayı istemesi gayet normal. Ancak uzlaşmanız pek mümkün değil gibi. Yani ya siz ikna olup anne olacaksınız ya da o babalığa elveda diyecek. Sizce hangisi daha korkunç?
00 Yorumla
+1 yılÇocuk nasıl istenmez ben anlamıyorum. Ya da çocuk istemiyorsan, neden karşında ki insanla evlendin 😔
04 Yorumla
Soran+1 yılO da istemiyordu
- +1 yıl
Herkesin içinde annelik babalık duygusu yoktur bende de yok mesela şimdiye kadar hiç anne olmak istemedim hala da istemiyorum bu da gayet normal bence. Evlenmenin tek amacı da çocuk doğurmak değildir ayrıca sevdiğin insana kavuşmak onunla mutlu bir yuva kurmak için evleniyorsun çocuk çok da şart değil
- +1 yıl
Neyse, bir şey demek istemiyorum.
+1 yılBu konuda uzlasmak pek kolay degil..
Istememeni anlamakla birlikte esininde istiyor olmasini anliyorum..
keske evlenmeden önce bu konuyu konussaydkniz00 Yorumla
+1 yılBunu evlenmeden önce konuşmuş olmalıydınız. Ama bi çocuğun fiziksel ve duygussl ihtiyaçlarını karşılayabileceğini düşünüyorsan yap. Cunku boşanabilir bu ciddi bi konu.
00 YorumlaEşin muhtemel çevre baskısı ile bu kararı almış ama sen istemiyorsan yapacak bir şey yok.
120 Yorumla
Soran+1 yılYa bilmiyorum ki evlenmeden önce de uzun uzun konuştuğumuz bi konuydu. Özgürlüğümüze düşkünüz hayatı yaşamayı seviyoruz. Ne değişti anlamadım
Soran+1 yılSizin çocuğunuz var mı
Soran+1 yılOff eşim niye değişti ki ya :(
Soran+1 yılLanet olsun zaten hiç sevmem kendilerini
Soran+1 yılOnlar doğursun o zaman
Soran+1 yılBenim gibi düşünen insanların olduğunu bilmek güzel. Suçlu ve yalnız hissediyordum böyle olduğum için. Eşim bile benim gibi düşünmezken
Soran+1 yılMesela ben
Soran+1 yılYa inanma inanmama konusu değil de bi kere Türkiye'de yaşıyoruz gerçeği var. Devalüasyonun açıklanması an meselesi. Göçmenler bakteri gibi her yeri sarmış. Ülke çöküyor ben bu ortama nasıl bi insan daha getireyim anne olmak istesem bile
Soran+1 yılSurvivor anasını satayım. Kafanı şişirdim senin de. Eğer illa istiyorum derse doğurup vercem kucağına napıyorsa yapsın
Soran+1 yılSiz niye çocuk istemediniz
Gizli Üye(30-35)+1 yılŞimdiki çocuklar masum görünümlü canavar haklısın yapma 😂
20 YorumlaKusura bakmayın da siz ne değişik insanlarsınız birde evlenmeden önce çocuk yapmayacağız diye anlaşmışınız
00 Yorumla
+1 yılTek çare yarım çocuk dememizi mi bekliyorsun.
Ya boşancaksınız ya anlaşacaksınız çocuk meselesinde de ortayı bulalım diye bir seçenek yok çünkü.00 Yorumla"Belkide bu dünya başka bir gezegenin cehennemidir " diye bir söz var. Ayrıca ekonomik sorunlarla boğulan ülkemizde her çocuk borçlu doğacak.
00 YorumlaSizin yaş ilerliyor şimdi tam çocuğun olucağı zamanlar ilerleyen yıllarda çocuk yaparsanız gelecekte sorun olur..
00 YorumlaEvlenmeden önce de böyle miydin ya da bunu konuşmuş muydunuz? Ciddi bir konu ve farklı görüş büyük sıkıntı.
00 Yorumla
+1 yılBunu evlenmeden önce söyleyecektin ki ona göre evlenecektiniz
012 Yorumla
Soran+1 yılÖyle yaptık zaten
- +1 yıl
Senin çocuk istemediğini bildiği halde seninle evlendiyse o zaman yüzüne tekrar söyleyeceksin. Ben sana evlenmeden de söyledim ve sen kabul ettin. Çocuk istemiyorum demelisin
Soran+1 yılİnsanlar ve fikirler değişir o yüzden ben öyle demiştim sen öyle demiştin mevzusuna pek girmek istemiyorum
- +1 yıl
Gideceksin. Hatta kavga, tartışma bile yaşayacaksın ki bu konu bir daha açılmamalı. Beyefendi de ona göre hayatına devam etmeli
Soran+1 yılDoğurup vercem kucağına al bak ben çıkıyorum deyip gidicem evden o gün anlayacak ne yaptığını
- +1 yıl
Bakar neden bakmasın.. kendi çocuğu değil mi.
Soran+1 yılBok bakar. Sese tahammülü yok. Haftada 2-3 gün içecek kafayı bulacak. Ürün fitnessına yüzmeye gidecek. Çocukla bunları nasıl yapsın
- +1 yıl
Merak etme sen.. babalık denen bir duygu var. O bakmasa bakacak birisi illa ki çıkar. Bunları hiç düşünme
- +1 yıl
Çocuğu doğurup gitmek niye anlamıyorum. Bu neyin hırsı.
- +1 yıl
@Alissssaaaaa kafa yapısı işte
- +1 yıl
Bence daha çok bedeni bozulur istediği gibi gezip tozamaz diye istemiyor. Çünkü 30 tam annelik yaşıdır.
- +1 yıl
@Alissssaaaaa orasını bilemem
İstemiyorsan istemiyorsundur. Zorla hamile bırakmaya çalışması ve bırakması tecavüzdür.
10 YorumlaTuhaf.. Evlenmeden önce konuşmadı mı bunları seninle?
10 Yorumlaçocuğu taşıyacak olan sensin dolayısıyla onun istemesi bir şey değiştirmiyor
10 Yorumla
+1 yılEnişte 5 sene sonra bülbülünü emekliye ayrıcak zaten. O sürece kadar idare et.
10 YorumlaBana da şu an korkutucu geliyor ama belki uzlaşırsınız kim bilir
10 Yorumla
+1 yılMecbur yollar ayrılacak tam benim kafadasın benim eşimde isteyip duruyor
00 Yorumla50 yaşında çocuk sahibi olursunuz acele etmeyin ne gereği var
00 YorumlaAnnelik duygusu güzel diyorlar bir yaşasan belki seversin.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKonuyla alakası yok ama burcun nedir? Her kadın anne olmak istemez bunu tek amacı üremek olanlara anlatamazsın
03 Yorumla
Soran+1 yılKova
Cevap sahibi+1 yılKova olduğunu anladığım için sordum bu soruyu aslında. Ben de kovayım. Bizim için bu kavramlar çok uzak, evlenmiş olman bile mucize.
Soran+1 yılEşimi seviyorum iyi anlaşıyoruz. Kafa dengim en iyi arkadaşım. Ama çocuk konusu bi türlü oturmuyor kafamda. şu an bunu yazarken bile yan komşunun çocuğu ciğerlerini söküyormuşçasına ağlıyor psikolojik işkence gibi
+1 yılSizden bi cacık olmaz Çocuk yapacağınızın kararınınada Bursa’nın öğreneceksiniZ çok salkça 😅
00 Yorumla
+1 yılKadın zayıftır anne güçlüdür ve kıymetlidir. Nokta
00 YorumlaSen kendini geçici süre bayılt. Göz açıp kapayıncaya kadar olur.
00 Yorumla
+1 yılBoşanma sebebi, psikaytriye gorunmen laizm her kadın çocuğu olsun ister 5 sene olmuş yeter artık
00 YorumlaKorkutucu geliyor demissiniz belki bir psikolojik travmaniz vardır bunu cozmek daha iyi olur
00 Yorumla
+1 yılBaba olmak isteyen yaşı da gayet bormal birini de anlamak gerekiyor
00 Yorumla
+1 yılBosanin adam baba olmak en doğal hakkı çocuk vrrmesen veren birine gider
03 Yorumla- +1 yıl
@DEVIL111 ha kedi beslemişsin ha çocuk yapmışsın.
- +1 yıl
Şaka mısın sen hayvanlar en aşağılık mahlukat yaratılmışlar nasıl insanla kiyaslarsin
Gizli Üye(25-29)+1 yılAmaç ne.. ilerde 10 tane kedi edinip
Kafayı kıran teyzeler gibi ortalikla deli deli dolancakmisin
10 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 650 cevap paylaştı. bence sen doğru yoldasın boş ver çocuk filan başa bela
02 Yorumla
Soran+1 yılHaha neden
Gizli Üye(30-35)+1 yılkeşke bunları evlenmeden önce konuşsaydınız
20 Yorumla
+1 yılUygun dille anlatmalisin simdi zamanı değil gibi ya da ben simdi hazır hissetmiyorum gibi
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇocuğun olunca hormonların değişir istersin ama gerek yok riske. Uzlaşılamaz bu konuda sanırım ayrılacaksınız.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılhangi burçsun? koç aslan veya yay falan mı? genellikle ateş elementlerinden çıkar böyle kadınlar
015 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@DEVIL111 anaç ruhlu olmuyor ateş elementleri napim doğruyu da mı söylemeyeahhh
Cevap sahibi+1 yıl@DEVIL111 senin yükselen aslan : )) ateş elementi de var sende. normaldir anaç olmaman. tam balık olsaydın veya yükselenin akrep olsaydı anaç olurdun
Cevap sahibi+1 yıl@DEVIL111 sallama daha önce konuşmuştuk seninle aslan demiştin yükselenin için
Soran+1 yılKovayım
Cevap sahibi+1 yıl@DEVIL111 sende akrep bakışı yok yüzünü görmüştüm.. yükselen burçlar kişinin fiziksel görüntüsüne yansırmış. bence iyice emin ol. senin haritanda bi tarafından mutlaka ateş veya hava elementi baskınlıgı çıkar. balık baskını olsan anaç olurdun. yengeçler ve akreplerde de durum aynı. toprak grubu burçlarda da anaçlık baskındır tabi dediğim gibi ateş ve hava baskını değillerse geçerli
Cevap sahibi+1 yılkova burcu hava elementidir. havalar da ateşler gibi eril oluyor. eğer su veya toprak elementlerinden gelen baskınlık yoksa haritanda, o yüzden anaç olmayabilirsin soruyu soran.
Soran+1 yılEril dişil bilmem de bu dünyaya çocuk getirmek pek de mantıklı değil
Cevap sahibi+1 yılsen haklısın fakat işte anaçlık özelliklerin ağır bassaydı bunu umursamazdın bence
Soran+1 yılAnaçlık değil de mallk oluyo o biraz
- +1 yıl
Akrepler zaten anaç olmuyor bu arada. Özgürlüğüne düşkün olurlar. Anaç yengeç ve balık artı olarak aslan ateş elementinin tek anaç kadını. Sonuç olarak akrep anaç değil bu yanlış bilgi. Balık yengeç aslan anaçtir
Gizli Üye(25-29)+1 yılİstemiyorum diye diretmelisin, çocuk bakmak zor zahmetli yıpratıcı
04 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılO zaman eşini kırma bi tane yapıver
Soran+1 yılHaha kız o ne öyle pazarlık gibi :D
Cevap sahibi+1 yılSen de ne öyle istiyorsun ne böyle abla 🤣 sadece iki yönlü bir tavsiye vermek istedim
Soran+1 yılSağ ol canım :) olursa öyle olacak zaten haklısın
- Devamını Gör (70)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer