Çocuk istemiyorum diye esimle tartışıyoruz ne yapmalıyım?

Çocuk istemiyorum. Çok büyük bir sorumluluk
Ayrıca hayatı kısıtlıyor. Çocuk olunca hep ona göre davranmak zorunda kalicam. Bu hamilelikten itibaren böyle. Eşimde yardım etse genelde hep ben bakicam. Geceleri kalkıp ben emziricem. Ayrıca doğum yapmak korkutucu geliyor bana. Vücudun da değişiyor vs. İstemiyorum o yüzden. Evlenmeden önce olabilir diyordum ama sonradan kararım değişti işte. Eşimde çocuğumuz olsun istiyorum. Baba olmak istiyorum. Diye tutturuyor. Tabi baba olmak istiyorum demek kolay...
Çocuk istemiyorum diye esimle tartışıyoruz ne yapmalıyım?
Cevapla