Bebeğimi emziremeyi bıraktığım için eşimle tartışıyoruz?

Bebegim 1 yaşına daha yeni girdi. Artık emzirmeyi bırakmak istiyorum ki bırakmaya başladım zaten. Ama eşim 2 yaşına kadar emzirememi istiyor ve bu konuda çok ısrarcı. Emzirmeyince tartışıyoruz. Ama ben artık emzirmek istemiyorum. Memeye bağlı kalmamasını istiyorum. Eşim bu durumu anlamıyor. Sürekli emzirmedigin için sütün de kesilecek felan diyor ama kesilmesi de önemli değil benim için çünkü daha emzirmek istemiyorum. Sizin esiniz 2 yaşına kadar emzirmek istemese onunla tartışır miydiniz?
Bebeğimi emziremeyi bıraktığım için eşimle tartışıyoruz?
Cevapla