Eşim bebek konuusunda çok sıkıyor beni kim haklı?

2 yıllık evliyiz. Eşim bebek diye tutturdu. Ben şu an istemiyorum. Biraz daha bekleyelim diyorum ama kendisi çok istiyorum bi bebegimiz olsun felan diyor. Bende istiyorum tabi ama şu an değil. Kendimi annelige hiç hazır hissetmiyorum. Artık bu konu tartışma boyutuna gelecek hal aldı. Niye istemiyorsun zaten 1 yıla yakın hamile olarak gecireceksin. O şekilde de zaman geçecek zaten diyor. Ama istemiyorum işte anlamıyor..
Eşim bebek konuusunda çok sıkıyor beni kim haklı?
Cevapla