Eşimle bebek konusu yüzünden tartışıyoruz, kim haklı?

2,5 yıllık evliyiz ve ben şu an bebek istemiyorum. Kendimi annelige hamileliğe hazır hissetmiyorum. Kendim de çalışıyorum ve işime ara vermek istemiyorum. Eşimle daha fazla vakit geçirip bol bol gezmek istiyorum ama eşim özellikle şu sıralar sürekli bebek konusunu aciyor. Yaşım geçiyor bekledik zaten. Yapalım biran önce bi bebegimiz olsun diyor. Geçen günde çok israrladi bende şu an düşünmüyorum deyince bagirdi esip gürledi. Bana olan sevgin mi azaldı çocuğumu mu taşımak istemiyorsun vs vs dedi ama onla bi ilgisi yok kendisine de söylüyorum bunu. Sonuçta annelik kolay değil onu taşıyacak doğuracak besleyecek olan benim sürekli ben yanında olmam lazım ve şu an istemiyorum ne yapicam bilmiyorum ya
Eşimle bebek konusu yüzünden tartışıyoruz, kim haklı?
Cevapla