Misal çocuk ( 8 aylık olck ) akşamları artık zor uyumaya başladı çok ağlıyor uyumak istemiyor ( bence dişi yüzünden ) 1 saat falan ağlıyor bende demin aldım kucağıma gülmeye başladı alır almaz
ha okadar emek beklemek şimdi boşa gitti diyor eşim. Ama ben hep öyle yapıyorum çok ağladığında biraz gülüyor oynuyor sonra 10 dk sonra uyuyor şu an uyudu mesela yine öyle yaptım
Sonra diyor ki bidaha ki çocukta sen çalışmaya gideceksin ben evde kalcam çocuk ağladığında başka odaya götürcem ağla istediğin kadar dicem.. yani alttan alttan laf sokuyor beceremiyorsun senin yüzünden böyle diye.. onu çok iyi tanıyorum çünkü neyi nasıl demek istediğini biliyorum.
acaba yanlış mı yapıyorum bilemedim öyle her ağladığında koşan bir anne de değilim nerde almam gerektiğini biliyorum aslında
Ama ona sorarsan o her şeyi daha iyi biliyor yapıyor bense beceriksiz öyle hissettiriyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
