Eşimle bebek konusunda çok tartışıyoruz, ağlayan bebek hemen kucağa alınmalı mı sizce?

Misal çocuk ( 8 aylık olck ) akşamları artık zor uyumaya başladı çok ağlıyor uyumak istemiyor ( bence dişi yüzünden ) 1 saat falan ağlıyor bende demin aldım kucağıma gülmeye başladı alır almaz

ha okadar emek beklemek şimdi boşa gitti diyor eşim. Ama ben hep öyle yapıyorum çok ağladığında biraz gülüyor oynuyor sonra 10 dk sonra uyuyor şu an uyudu mesela yine öyle yaptım

Sonra diyor ki bidaha ki çocukta sen çalışmaya gideceksin ben evde kalcam çocuk ağladığında başka odaya götürcem ağla istediğin kadar dicem.. yani alttan alttan laf sokuyor beceremiyorsun senin yüzünden böyle diye.. onu çok iyi tanıyorum çünkü neyi nasıl demek istediğini biliyorum.
acaba yanlış mı yapıyorum bilemedim öyle her ağladığında koşan bir anne de değilim nerde almam gerektiğini biliyorum aslında

Ama ona sorarsan o her şeyi daha iyi biliyor yapıyor bense beceriksiz öyle hissettiriyor

Eşimle bebek konusunda çok tartışıyoruz, ağlayan bebek hemen kucağa alınmalı mı sizce?
Cevapla