Eşimle bebek konusu yüzünden tartıştık kim haklı?

Eşim bi bebegimiz olsun çok istiyor. Özellikle şu sıralar sürekli söylüyor bunu ama ben daha erken diyorum. Bu ay adetim gecikince eşim çok sevindi kesin hamilesin felan dedi bende yok öyle bisey inşallah değilimdir felan dedim. O da bozuldu ne demek inşallah değilimdir, bi çocuğumuz olsun niye istemiyorsun felan dedi bende erken olduğunu söyledim. Sonra test aldı kesin hamilesin hissediyorum, inşallah öyle olur felan dedi ben bisey demedim. Testi yaptım baktık ki hamile değilim ben negatif olunca bi anlik oh be şükür dedim eşim çok sinirlendi bu kadar mı istemiyorsun bizden bi parça olsa ne güzel olur. Benden mi sogudun da istemiyorsun felan dedi bende öyle bisey olmadığını sadece erken olduğunu söyledim. Ama gerçekten şu an istemiyorum kendimi annelige hazır hissetmiyorum ne yapicsm bilmiyorum😕
Eşimle bebek konusu yüzünden tartıştık kim haklı?
Cevapla