Eşim yeğenlerine oğlum/kızım dediği için rahatsız olduğumu söyledim, hamileyim. Kızmakta haklı mı?

Bana kufur etti, agza alinmicak seyler soyledi, sirf deme istemiyorum bizim cocugumuz oglun veya kizin karnimda dedim ona soyle dedim. Ne kiskaniyorsun dedi bana resmen.. Neden kiskanayim ben ya? Tartistik dün bir hic ugruna? Siz neyapardiniz?
Eşim yeğenlerine oğlum/kızım dediği için rahatsız olduğumu söyledim, hamileyim. Kızmakta haklı mı?
Cevapla