Bebeğim oldu eşim tarafından kimse gelmedi benim akrabalarıma laf ediyor bende laf söyledim haksızmıyım?

Eşim tarafından bir kaynanam görümcem geldi gittiler ama benim akrabalarım geliyor bebeği görmeye hepsine bir bahane buluyor yok o şöyle bu böyle en son kuzenlerimede laf edince en azından benimkiler geliyor dedim haksız mıyım

Bebeğim oldu eşim tarafından kimse gelmedi benim akrabalarıma laf ediyor bende laf söyledim haksızmıyım?
Cevapla