Hamileliğim sorunlu geçtiği için ailelerimizi iftara çağıramadım, ayıp mı ettim?

Arkadaşlar yaklaşık 1 yıllık evliyim ve 28 haftalık hamileyim şu an hamileliğim benim açımdan pek iyi geçmediği için ramazanda kimseye iftara gidemedim bende çağıramadım son günlerde ailemi çağırmam gerek biliyorum ama ayakta durmak benim için hayli zor oluyor ağrılarım çok fazla çağırsam dayanamam ama çağırmasam ayıp mı etmiş olurum ne yapmalıyım sizce

Hamileliğim sorunlu geçtiği için ailelerimizi iftara çağıramadım, ayıp mı ettim?
Cevapla