8 aylık hamileyim. Korkup eşimi uyandırdım diye bayagi kızdı. Uyandirmakla yanlış mı yaptım 😢?

8 aylık hamileyim. 1 saat önce falan yatmistik ama neden bilmiyorum bir korku oldu uyuyamadım eşimi uyandırdım korkuyorum diye. Ne uykumdan uyandiriyorsun yat işte diye tersledi. Gözlerim anında doldu zaten. Bende korkuyorum işte dedim. Ne yapayım şimdi uykumun içine ettin dedi salona gitti yatmaya. Kendimi tutamadım aglamaya başladım. Hala da ağlıyorum of. Yanlış mı yaptım uyandırmakla..🥺😢
8 aylık hamileyim. Korkup eşimi uyandırdım diye bayagi kızdı. Uyandirmakla yanlış mı yaptım 😢?
Cevapla