+1 yılOvv çok iyi bisey ya ben yıllar dan beri bu öfke sıkıntısını cekiyodum 5 yıl önce terapi aldım teknikleri öğrendim eskiden hep öfkeli oluyodum benim kontrolümüzde olmadan hemen sinirleniyorum gözün karariyo ayrı bir kuvvet geliyo sonra tabi öfkemi kontrol etmeyi öğrendim kalp atışını kan basıncını kontrol edince ofkeyide etmiş oluyosun bir an öfke gelince gözün karariyo o kararti geçince herşey bitmiş oluyo filan ben herzaman ofkeliyim ama saklıyorum istediğimde o öfke patlaması oluyo kısacası kan basıncını kalp atışını kontrol et gerisi geliyo ama o öfkeyi tamamen bitirme içinde çok lazım oluyo 😆
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Bu ciddi bir durum benim görüşüm seni bu dünyada en mutlu eden şey neyse aklına onu getir. Mesela sinirlendiğin sırada aklına babanı getir ve kendine de ki ben sinirlenirsem babam üzülür de ve babanı üzmemek için elimden geleni yapmam lazım diyerek kendini teselli et bugün bu sorunu yenemezsen yarın en sevdiğin insanı bile kaybedersin yanından uzaklaşırırsın!
37 Yorumla
Soran+1 yılEvet çok doğru.
- +1 yıl
İyide ben bir andq deliriyorum aklıma babamı getirsem ne olur
- +1 yıl
Kesinlikle basit bir durum degil ve kendini kontrol edememeye baslaman zamanla asama asama ilerlemistir buyuk ihtimalle. Daha da ilerlemeye devam eder. Bu gibi durumlarda uzmanlarla gorusmek en dogrusudur. Oneri olarak klinikde yukseklisans sahibi bir psikologa ya da psikiyatriste gidebilirsinz. Bu sizin problemli bir insan oldgnuzu gostermez ki pskiyatra gidince zaten o sizi buyk ihtimal bir psikologa yonlendirecektir. Uzmanlar gercekten cok cok faydali oluyorlar eger klinik okudularsa cnku aklinizin alamayacagi kadar insan davranisi ve biyolojisiyle ilgili egitim aliyorlar ve zaten cogu cozum zihinsel bulumuyor boyle durumlarda sadece dogru noktadan bakablmemize yardmci oluyorlar baslangicta. Ihmal etmeyin kendinizi rica ediyorum cevrenizi de kendinizi de uzersiniz. Ofke probleminin altinda farkli nedenler farkli ogrenmeler yatar. Bu yuzden uzmanla birlikte cozmeniz cok daha faydali olacaktir
Soran+1 yıl@gerekyokk teşekkür ederim tavsiyelerin için
- +1 yıl
çok doğru
+1 yılBu ciddi bir sorundur. ZAten psikoloğa gidenlerin bir çogu bu ofke problemi yuzınden gitmektedir. Sinirlendigin an ellerin titriyor, bacakların seni taşıyamacak hale geliyorsa sende yuzde doksan sinir hastalıgı vardır. Sinir hastalıgında istedigin kadar sevdigin seyleri dusun gecmez. Sinirini surekli birilerinden çıkarmaya calısırsın. Ya da kendine zarar verirsin. En kısa zamanda bınun cozumunu bulmazsan cevrendeki insanlar sen farketmesende uzaklasacaklardır. Bir psikologa gitmende fayda var. Ben bir psikoloji bolımu ogrencisiyim sana yardım etmeye calıştım. Dediklerimi dikkate almaşısın. ☺
01 Yorumla
Soran+1 yılPsikolog da onersen bari? 👼
+1 yılbende aynıydım, çevremdeki kimse beni bu yizden sevmezdi sinir olurlardi ama sonra değiştim herkese gülümser oldum beni sinirlendirenlere cevap vermedim dudaklarimi kemirdim yinede bozulmamis sinirlenmemis gibi yaptim ve herkes şu an bendeki değisikliğin farkinda. emin ol daha cok sevileceksin zaten bir zaman sonra kendini dizginlemeye alisiyorsun sinirlenince yumruğunu sık derin bir nefes al baska bisey dusun denenmiştir. ve şöyle düşün surekli sinirli davranan durup dururken bağiran insani kimse sevmez bir ortam olduğunda çağırmak dahi istemezler.
11 Yorumla
Soran+1 yılAynen katiliyorum. Teşekkürler.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
67Cevap
Dostum aynı durum bende de var mesela ben ortamı terketme şansım varsa terkediyorum. Terkedemiyorsam kimseye belli etmeden yumruğumu sıkıyorum gözlerimi de hafif kapayıp sağı solu dağıttığımı hayal edip sakinleşiyorum :D dene bir kere ablacım test edildi uygulandı sıkıntı yok ama :D
02 Yorumla
Soran+1 yılHimm ama iste ben o raddeye hic gelmesem diyorum. Sinirlenmesem yani 👼
- +1 yıl
İyide bu mümkün değil ki. Yani kötü söz duyduğunda istemsiz olarak sinir olur. Sen bunu aldırıyorsan tabi. Ya da saçının çekilmesine hoşlanmıyorsundur biri çeker yine bir tepki hakkın olur. Sinir olur ama bunu belli etmesem desen sırıtacaksın. Mal gibi ama :D öyle normal bir sırıtma olmasın :D
+1 yılkendine zarar vermek hem seni hemde etrafındaki insanları üzer. ve toplumca kendine zarar veren bir kız hoşgörülmez.
sana tavsiyemdir bol bol kitap oku rahatlatıcı kitaplar oku. mesela ağır kitaplar olabilir fransız edebiyatıyla yazılmış roman türleri.01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Hareketli muzikler dinle kimseyi takatakma onemseme kendinle ilgilen iyi hissetmek icin ugras spor yap baskalarina ihtiyac duyma kimseye guvenme kimseye ihtiyaç duyma ac gozunu yum agzini insanlara deger verdigini hissettirme ve geceleri daha kotu olursun yalniz hissedersin bu yuzden gun icinde yorul gece o yorgunlukla uyu ki kafani kurcalamasin bazi seyler
31 Yorumla
Soran+1 yılValla haklisin
Sinirliyken ne kadar itici ve çirkin olduguna bak kendinden soğursun bir daha sakin olursun zaten ben bu sekilde sakinlesiyorum çabuk sinirlenen bagıran insanlardanda nefret ederim cidden itici
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet iticiyiz cidden ya
Abdest al namaz kıl peygamber efendimizin (s. a. v.) bu konuda birçok taktiği var bunları araştırmalısın belki bunu okurkende öfkelenebilirsin ama en güzel tavsiyeler dinimizde :)
11 Yorumla
Soran+1 yılPeki
+1 yılSana hipnoz gerekiyor, her insan 3 dakika birseye odaklanirsa hipnoza girer, bizde hipnoz hep farkli alginanir, tavsiyem nlp uzmanina basvur, o sorunu asarsin
11 Yorumla
Soran+1 yılTamam arastirayim
Bu durum bende de mevcut bir anda parlayip sevdiklerimi uzebiliyorum. Bunun icin cok arastirma yaptim Ilac kullandim fayda etmedi. Stres toplari var kucuk avuc icine sigiyor onlar dengemi sagliyor birde sakiz cigneyin
06 Yorumla
Soran+1 yılStrs toplari beni daha da sinir ediyor ya 😁
Soran+1 yılAaaa o olur bak 😁😁
Soran+1 yılTüh be 😊
Ne yazıkki aynı durum bendede var çok sinirliyim ufacık bir sorunda bile çok pis patlıyorum olmuyor sakin olmaya çalıştıkça daha çok sinirleniyorum öfkem nefretim kendime ama sürekli sevdiklerimden çıkarıyorum umarım sen biran önce düzelirsin ama ben duzelicek gibi değilim öfkem yüzünden arkadaşımla aram bile açıldı
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKickbox gibi dövüş sporlarına gidebilirsin, kız halimle mi? Deme evet. Bende gitmiştim. Tüm sinirimi stresimi orada bırakıp geliyordum birşeye sinirlenecek halim bile kalmıyordu. Güzel stres atılıyor :)
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet denemeye deger 😁
+1 yılMuzik dinlemeyi seviyorsan kesinlikle progresif sarkilar dinlemeni oneririm arabesk rap gibi mutsuzluk verici sarkilardan uzak durmalisin ve bir hobi edin icinde dert birakma biraktikca daha ofkeli olursun bende oyleydim bunlari yaptim ve hersey degisti
00 YorumlaNeurofeedback tedavisi alabilirsin. Bu tedavi kendini kontrol etme becerisi kazandıran ve ömür boyu devam eden bir etkisi var.
01 Yorumla
Soran+1 yılHemen arastirayim. Tesekkurler.
Bundan 4-5 yıl önce bende aynı durumdaydım arada patlak verıyor ama zaten gereksiz yere olmuyor ve şuanda olur olmadık şeylere gülen biri oldum cıktım.
-hayata pozitif bak
-gülümse
-kendini keşvet
-elindekiyle mutlu olmayı bil
-01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler
+1 yılYaşla alakalıda olabilir. Bende 18-20 yaşlarımda anında sert tepki verirdim, çok kırardım herkesi. İnsanları kırdığımı fark edince üzüldüm. Hak olmadığını düşündüm. Zamanla bu tür düşüncelerle kendim de düzeldim.
03 Yorumla
Soran+1 yılYas 26 ya 😢
- +1 yıl
Durumunu anlayabiliyorum az çok. Çevrene karşı itici görünüyorsun bunu unutmamalısın. Kimsenin senden nefret etmesini, soğuk bakmasını istemezsin sanırım. Kırdığın insanları bir düşün mesela. Onları küçük düşürsün, kalbini kırarsın, mahçup edersin, kısaca hakkın olmayan şeyleri yaparak da bir sürü günaha girersin. Bunlar hata. Kurtulmak mümkün. Böyle şeyler düşünmek bana çok yardımcı olmuştu. Sana şifalar diliyorum.
Soran+1 yılTeşekkür ederim. Dediklerine harfiyen katiliyorum. İnsanlari kendimden itmekten başka bir sey degil bu. İnşallah duzelticem kendimi.
- Sağlık konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılÇok sinirlendiğinde sessiz bir yere git. Otur ya da uzan. Gözünü kapatıp saymaya başla. Sinirin bir yerde mutlaka azalacaktır.
01 Yorumla
Soran+1 yılSinirlendigimde ortam bir uzaklasabilsem sorun cozulecek zaten 😢
yapman gereken uğur koşarı açmak youtubedan..
https://youtu.be/zQwMmd1Zfj401 YorumlaRelaks ol takma birşeyi deymez hayatta hersey boş kendin için yasa
03 Yorumla
Soran+1 yılAhhh keşke bir basarabilsem
Soran+1 yılHaydi inşallah 😃
+1 yılne yaparsam yapayım insanlar beni delirtmeye çalşyor gibi geliyor. ben çare bulamadım hala
02 Yorumla
Soran+1 yılAynen ya 😁
doktora görünmelisin ve doktor sana ilaç değil sinir proglemini yenmek için kursa yönlendirmeli tek akıllı çözümü bu
00 Yorumlaoo aşırı sınır öfke bnde de var ne yazıık kı. kontrol edemıyorum ne yaparsam yapıyım durduramıyorum kendımı
01 Yorumla
Soran+1 yılKlube hos geldin 😂
+1 yılAbdest almayı ve zikir çekmeyi denemelisin. Kesinlikle işe yarıyor.
10 Yorumla
+1 yılBoşluktasın kendine bir dava bul uğrunda savaş verebileceğin...
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen
+1 yılNefes kontrol sistemini öğren. Senin için bunu öğrenmek, Bir araçta abs ne kadar önemliyse senin içinde öyle önemli bir hal olacak
04 Yorumla
Soran+1 yılNasil ogrenebilirim?
- +1 yıl
Gözlerin kapalı bir şekilde; Burnunla sonuna kadar nefes al ve tut bir kaç saniye, sonra içinden 10-15 saniye sayarak tuttuğun nefesi ağzından yavaş yavaş bırak. Hepsini biranda bırakman sana fayda sağlamaz. Bir kaç kere bu şekilde yap, rahatladığını farkedeceksin zaten.
Soran+1 yılTamam tesekkurlet
- +1 yıl
Rica ederim
Ilerde evlilignde cok sknti yasicaksin smdiden soyluyorum ins bir cozum bulursun yksa mutlulugnu kaybedersin:)
02 Yorumla
Soran+1 yılNe gibi?
Profesyonel yardım almak en mantiklisi. Karsindakine vurup kırmak doğru değil. Insansiniz. Konuşarak herseyi halledebilirsiniz.
00 Yorumla
+1 yılBunun farkındasın gerisi zaten kolay her sinirlendiğinde içinden sakin olman gerektiğini sayıkla derin bir nefes al gözlerini kapat ve 10a kadar say sakin davran çünkü susmak kimi kelimeden daha etkili ve karşındakini çıldırtmak için mütis bir yol
01 Yorumla
Soran+1 yılHaklisin da yapamiyorim iste. Umursamasam daha cok o sinirlenecek. Ah bir yapabilsem.
+1 yılbende de var, çözümü yok galiba böyle geldik böyle gidicez :))
01 Yorumla
Soran+1 yılFena ua
+1 yılŞekerini kontrol ettir;) Ben pamuk gibi çocuktum şekerden dolayı ayn sorunu yaşadım bir benim dediğimi düşün şekerini kontrol ettir ;)
01 Yorumla
Soran+1 yılZaten sekerim dusunce elim ayagim titriyo cok aciktigimda falan. bir baktirayim cidden.
Ayni sotun bende de var hatta bir keresinde bir motorsiket ezmistim TIRla sinirlendiren motorluydu o ayri ama sonucta ezdim.
04 Yorumla
Soran+1 yılAyy komedisin ya
Soran+1 yılİyi bari ya 😁
bende oyleydim ama o buyuk ihtimalle halledemedigin sorunlardan oluyodur. antidepresanla falan gecirmeye calısıyoruz iste. meditasyonda iyi geliyor.
03 Yorumla
Soran+1 yılHangi ilaç?
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Sevmek en güzel duygu sevmek aşkı tatırabilmek sevmek sevmek
00 YorumlaBendede var bu sorun kendimi kaybedince sağ solu dağıtıp sinirimi atıyorum ve rahatlıyorum genelde
02 Yorumla
Soran+1 yılİste ben de onu yapmak istemiyorum ama 😁
Ayynı durumu bende yaşıyorum çok kötü. bağrırım çağrırım ama eğ kendime zarar veriyorum.
01 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah duzelirsin
Boks yapabilirsin spor ile kurtuldum ben butun sinirimi kum torbasiyla attim denemeni tavsiye ederim
02 Yorumla
Soran+1 yılBoks bana uymaz ya 😁
+1 yılEvde spor uygulaması açıp yoga yapabilirsin mum yakıp kitap okumak kısık seste müzik iyi gelir
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet haklisin
Ben evin garajında kum torbası aldım gidip yumruklarım çok kızdığım zaman gerçektende yararlı oluyor kulaklığı takıyorsun devam
00 Yorumladoktoa gitmek istemiyosan öfke sebebini tut ve içinden say
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılPsikiatriye gitmeni tavsiye ederim. Bende de var ve kullandigim ilac bunu frenliyor
04 Yorumla
Soran+1 yılHangi ilaç
Cevap sahibi+1 yılBenim ilacin adi seroxat ya da paxil icerik ayni ama dr gitmeden mi alican
Soran+1 yılYok hayir zaten recetesiz satilmiyordur heralde. Sende ise yaramis ya adi aklimda olsun diye sordum. Teşekkür ederim
Cevap sahibi+1 yılBen cok sixdetli panik atak yasiyordum ise yaradi dogru diyorsun
+1 yılSpora başla (muaythai tavsiyemdir) kesinlikle işe yarar
00 YorumlaÖfke patlamasını aşık olduğum kızı aklıma getirerek ve Allah'a şükretmekle geçirdim 😄
01 Yorumla
Soran+1 yılİyiymis 😁
agzını burnunu dagıt sakınlesirsn bence ınsan senede bır
02 Yorumla
Soran+1 yılDi mi ya en iyisi
+1 yılyenemiyosun bendede var ilaçta kullandım fayda etmedi en iyisi uaklaşmak
01 Yorumla
Soran+1 yılUzaklasabilsem keşke
Gizli Üye(36-45)+1 yılSevgi ve şefkat eksikliğinin yansıması bunlar.
Sevgiden mahrum huzur dolu bir aileden uzakta geçmiş çocukluğun. Yansıması da böyle oluyor ne yazikki... Bir sevdicek edin Kendine07 Yorumla
Soran+1 yılÇok ilgili bir ailem var aksine sevgilim de var ama neden boyleyim Bilmiyorum
Cevap sahibi+1 yılİlgili bir ailen olsaydi böyle hırçın olmazdin.
Sevgi eksikliği ile büyümenin yansimasi sadece bu. Psikoloğa gittin mi hiç
Soran+1 yılBenim ailemi benden iyi mi bilicen pardon
Soran+1 yılSen bu yazilarinla kizsan yazik sana. Yoneticeler nerde ya sunu hemen uyelikten atin. Boyle insanlar bu siteye hic yakismiyor.
Soran+1 yılBu arada seninle daha fazla muhatap olamiycam çünkü seviyemi bu kadar dusuremem cidden yazik sana. Böyle platformlarda insanlara istedigin gibi kufrediyorsun ama karsindakinin ne is yaptigini bilmiyorsun. İp adresin şu an elimde. Ben sana reelde gostericem hic merak etme.
Soran+1 yılHaydi naş sorumdan naş
Soran+1 yılŞu rezili banlayin artık
Nefes alışverişleri her zaman iyi gelir. Ya da kendini meşgul edecek başka şeyler düşünmek..
00 Yorumlainsanlardan uzak dur, çiçeklerle böceklerle doğa ile uğraş biraz
00 YorumlaSinirlenince dern derin nefes al cok ise yariyo :-)
00 Yorumla
+1 yılpapatya ya da rezene cayı iç ve sinirlenince abdest al
10 Yorumla
+1 yılburadan tavsiye vermek doğru olmaz bir profesyonel yardım alsan kötü olmaz derim :)
02 Yorumla
Soran+1 yılGittim zaten ama bir seyin yok dedi. Karakterim boyleymis.
- +1 yıl
durum vahim
+1 yılAnti deprasan bide saki ol sampiyon diyen arkadaslar edin kendine
02 Yorumla
Soran+1 yılDeniycem
- +1 yıl
Dene babacim denemelisin dene yahu iste denesene ulen l*n artik denemicenmi
biran önce sinirlendiğin bölgeden uzaklaş yoksa yarın pişman olacağın yanlış şeyler yapabilirsin.
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet haklisin
+1 yılspora başla imkan varsa yüz fitness , yürüme koşma kitap oku
02 Yorumla
Soran+1 yılOlabilir 👍
- +1 yıl
sosyal faaliyetlere katıl , cebinde para yanında sevgili olsun
+1 yılBendede aynı durum var kendime zarar vermeyi bırak karşımdakine zarar veriyorum psikolaga gıt ben ilaç kullanıyrum
01 Yorumla
Soran+1 yılHangi ilac!
+1 yılsabrı öğrenmelisin bazı zamanlar otur ve kendini dinler
01 Yorumla
Soran+1 yılİste ogrenemiyorum sorun orada 😁
Maalesef çağımızın hastalıklarından bir tanesi. Spora başla. Karate, taekwondo vs
00 Yorumla
+1 yılNormal yolla kurtulman cok zorcok rahat ve sabirli olman lazim sakin biri olmn icin.
00 Yorumla
+1 yılortamdan uzaklaş veya makul seyler söle olmuyo sa sal gitsin ofkeni
00 YorumlaPasiflora kullan şurubu bende ise yaramıştı
01 Yorumla
Soran+1 yılTamam bir bakayim ona
Gizli Üye(36-45)+1 yılbende çok sinirlerim bozuktu 1 haftadır antidepra. kullanıyorum ne dert var nede tasa
02 Yorumla
Soran+1 yılİlacim adi ne
Cevap sahibi+1 yılpaxera mq
Ona bir cozun yok 😄:D
01 Yorumla
Soran+1 yılVardir ya umutsuz olmamak lazım
gel döv beni sinirini çıkartmış olursun :D
04 Yorumla
Soran+1 yılYok daha neler 😁
Soran+1 yılYok ama dovmiyim ya sana da yazik
Gizli Üye(36-45)+1 yılBol bol mast yap geciomus, kiz kardesimden biliorum
01 Yorumla- +1 yıl
Nası şeyler konuşuyosunuz siz öyle kardeşinizle? İlginç
- Devamını Gör (38)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar