
Ben düzenli olarak B12, D vitamini, magnezyum ve omega 3 kullanıyorum.
Sonuçta canım kendim❤️ iyi bakmam lazım

Ben düzenli olarak B12, D vitamini, magnezyum ve omega 3 kullanıyorum.
Sonuçta canım kendim❤️ iyi bakmam lazım

Bunlar var. B12 niye, doktor önerdi dimi?
B12 düşüktü kan tahlilinde o yüzden
Anladım. Geçmiş olsun.
Eskiden kullandım ama böbrek yetmezliği yarattı. Masum gibi görünüyor ama vitaminlerin vücuttan atılımı sıkıntı. Uzun süreli asla kullanmayın.
Cevap
20Cevap
D vitamini var sadece
kan dolasimin zayif. dikkat et. demirde alman gerekir gibi geliyor. bobreklerde kreatininde yuksek olabilir. triodinde degisken gibi.
Nasıl anladın bunları?
ellerin
Fotoda öyle çıkmış
bir fotografta beyaz siyah ve kirmizi renk belliyse diger renkler dogrudur
😂😂 tamam
bu arada her orta yasli kadin gibi karacigerinde yaglanma var. Biraz spor yapmanda fayda var. Uyumlu bir insansin. guler yuzlusun. tahminim 1.65 civarisin. gencliginde cok hareketli oldugundan zayiftin ama yemek yemegi sevdiginden toparlayamadigin donemler oldu. ama yavas yavas normale donuyorsun. iyi yoldasin devam et
Ne kadar ilginç tespitler
Türkiye'de bunları kontrol eden var mı
Üzerinde yazan miktarda vitamin ve mineral olduğunu kim denetliyor
Bilmem 🤷♀️
Birkaç ayda bir tahlil yaptırıyorum yükselmiş mi diye. Hiç yükselmediği olmadı. Demek ki doğru ürünleri kullanıyorum
Merhabalar hanımefendi
Bitkisel ve besinsel olarak genellikle alıyorum fakat genellikle ekstradan d vitamini kullanıyorum.
Var evet, b12, d ve calsium magneisum ve zinc içeren bir takviye
Multi vitamin c vitamini biotin d vitamini kullanıyorum
B12 iğneleri yaptırıyorum haftalık iğnelerimde bitti aylığa döndüm şimdi.
Boğaz iltihabı ve ses kısıklığı için ilaç almıştım, bitecek.
Henüz bu yaşa kadar ihtiyaç duymadım çok şükür ama devamında ne olur bilemiyorum 🙏
Demir ve omega 3 alıyorum bende afiyet olsun 😁
Teşekkürler 🙏🏻
oral yoldan alamıyorum demırım cok kotu
Dahiliye uzmanına görünürsen eğer damardan tedavi verebilir. Geçmiş olsun
Olabildiğince ilaç, vitamin vb. maddelerden uzak duruyorum.
Kırmızı olanlar dodex mi?
Hayır sadece ağrı kesici içerim..
Hayir suplement kullaniyordum bi aralar.
Bal ve keçi boynuzu pekmezi
Ana B12 bende unutkanlık başladı ya
hiçbir şey kullanmıyorum ama şart gibi
B12 iğnesi kullanıyorum
İyot kullanmaya başladım
D vitamini
Evet var
Hayır yok 😴
Yok ama düzenli vitamin şart
hayır yok
hayır yok
Önceden kullaniyodum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?