Takviye edici gıda veya vitamin kullanıyor musunuz?

Ben düzenli olarak takviye edici gıdalar kullanmaya başladım. Multivitaminler vm complex, probiyotikler multiflor, d vitamini desteği, c vitamini zadevital gibi. Bu konudaki fikirlerinizi merak ediyorum. Kimler ne için vitamin kullanıyor, sürekli kullanmak sizce ne kadar doğru? Açıkçası ben etkisini gördükten sonra daha çok ilgi duymaya başladım bu alana. Önce grip olduğum zamanlarda ishalim başladığı için eczacımın verdiği multiflor ile başladı sonra araştırarak kabızlık ve kilo vermek için lactobacillus gasseriyi buldum mesela ona başlamayı düşünüyorum.

Sadece COVİD'den korktuğum zamanlar :D
Düzenli ve dönüşümlü olarak, yıllardır
Ne olduğunu bile bilmem
Eksikliğini hissettiğim ya da halsiz olduğum zamanlarda
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Takviye edici gıda veya vitamin kullanıyor musunuz?
Cevapla