Boyum 1.72, kilom 69. Çok şişmanım, çok iradesizim, kilo veremiyorum. Ne yapacağım ben?

Diyet yapamıyorum, çikolata hastalığım var zaten bu yüzden şişmanladım. Kollarım çok kalın, göbeğim var. Kendimi çok hantal ve şişko hissediyorum. Çok rahatsızım. İrademi nasıl kullacağım güçlendireceğim. Ne yapmam gerekli?

Boyum 1.72, kilom 69. Çok şişmanım, çok iradesizim, kilo veremiyorum. Ne yapacağım ben?
Cevapla