10 Nisan 2012 Tarihinden Beri Depresyonda Olup Kimse İle Görüşmüyor Ve Çalışmıyorum Nasıl?

Zamanında sizler gibi lise anlayıp dersleri işlemleri yapıp mezun olup üniversiteye gitmedim dolayısıyla arkadaşlarım ve işim olmadı.. 12 Yıldır bilgisayar oynuyorum yiyor içiyor yatıyorum hayattan emekli oldum hayat yuttu beni herşeye çok yabancı uzak ve geri kaldım.. hiç bir hayalim amacım kimseden ve hiç bi şeyden yok öyle ölümü bekliyorum keyif bilgisayar yeme içme içinde.. 12 Sene yatacağına asgari ücretli işe girsen tuvalet pok temizlesen 30 gün erken kalkıp pok temizleyip 1 gün izin yapıp onu da markette yiyeceğime bende böyle bir çözüm buldum nasıl sizce. hiç bir amacım yok dünya bana göre değil

10 Nisan 2012 Tarihinden Beri Depresyonda Olup Kimse İle Görüşmüyor Ve Çalışmıyorum Nasıl?
Cevapla