Kimseyle konuşasım gelmiyor, sizce depresyon mu yaşıyorum?

30 yaşındayım hiç sevgilim Olmadı. Bundan şikayet ediyorum ama hiç çaba göstermiyorum biriyle konuşmak için. Bazen burdan falan dertleşmek için konuşuyorum ama hemen sıkılıyorum konuşasım gelmiyor sürekli bi yorgunluk hali var üstümde. Sevgilim olsa kesin bir hafta falan sürer beni terkeder çünkü ilgi gösteremem gibi geliyor. Sizce bu neyden kaynaklı, depresyon mu yaşıyorum? Hep yalnız kalmak istiyorum sırf bu yüzden 1 ay önce kalabalık bir iş yerinden ciktım 3 senelik işi bıraktım çünkü çok bunalmıştm. Ne yaşıyorum ben neden böyleyim. Hem sevgilim olmadığı için şikayet ediyorum hemde hemen sıkılıyorum...

Güncellemeler
1 yıl
Ddd
Güncellemeler
1 yıl
Www
Kimseyle konuşasım gelmiyor, sizce depresyon mu yaşıyorum?
Cevapla