10 Nisan 2012 Tarihinden Beri Depresyondayım , Kimseyle Görüşmüyor Bir Hayalim İşim Yok Nasıl?

Zamanında sizler gibi lise anlayıp dersleri işlemleri yapıp mezun olup üniversiteye gitmedim dolayısıyla arkadaşlarım ve işim olmadı.. 12 Yıldır bilgisayar oynuyorum yiyor içiyor yatıyorum hayattan emekli oldum hayat yuttu beni herşeye çok yabancı uzak ve geri kaldım.. hiç bir hayalim amacım kimseden ve hiç bi şeyden yok öyle ölümü bekliyorum keyif bilgisayar yeme içme içinde.. 12 Sene yatacağına asgari ücretli işe girsen tuvalet pok temizlesen 30 gün erken kalkıp pok temizleyip 1 gün izin yapıp onu da markette yiyeceğime bende böyle bir çözüm buldum nasıl sizce.

10 Nisan 2012 Tarihinden Beri Depresyondayım , Kimseyle Görüşmüyor Bir Hayalim İşim Yok Nasıl?
Cevapla