Bıktım usandım artık. 23 yaşımda 1.70 boyunda 110 kiloyum. 3 aylık spor salonu üyeliğim bitti ama 1 kilo bile veremedim. Diyeti sürdürmekte zorlanıyorum sürekli diyet bozmak bir yana pahalılıktan bi noktada uyum sağlayamıyorum. Diyetisyen listeye ananas avakado tavuk balık gibi şeyler yazıyor doğal olarak. Markete gidip fiyatları görünce kafayı yiyorum. Hiçbir etkisini görmediğim halde verdiğim paralara içim gidiyor çok yoruldum
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Kanka Az kalorili tok tutan şeyler ye çok zor değil bence boyunda çok iyi kilo versen çok beğenilen biri olursun buda motivasyonun olsun
Kalori hesabını yapamıyorum bir türlü. Diyetisyen bana günde 200 Grama yakın protein alacaksın demişti onu bile karşılayamadım. Boyumu hiç sevmiyorum kısayım ve kamburlaştım lanet yükü taşımaktan
onları yemezsen kilo veremeyecek değilsin kalorisi az olan şeyleri ye günlük yürüyüş vs. yap verirsin
3 aydır spor salonunda 2 saat debelendim o etki etmediyse yürüyüş hiç etmez kendime çok kızgınım
sen kalori fazla alırsan spor yaparak onlarak ne kadarını yakabilirsin kalori yakmak kolay değil
Kalori parayla yanıyor 3 aydan sonra anladım bunu. Annem imalı şekilde kestirelim mideni diyor babam verdiğim paraya yazık diyor bunaldım artık
gerekmedikçe ameliyat olma zaten kilo veremeyecek değilsin irade ve hareket başka türlüsü yok hangi diyetisyene spor salonuna gidersen git tamamıyla senle alakalı
Kilon mükemmel keşke tanışma fırsatımız olsaydı
Iyyy
Ne ıyy
Nasil besleniyorsun nerde yasiyorsun ev yemegi yapmak yemek kulturu (memleket vs) onemli şeyler is hayatin nasil kac saat çalışıyorsun hayat rutinin nasil kendini nasil hissediyorsun bunlarin hepsi cevaplanmasi gereken sorular
Sağlıksız beslendiğim kesin. Özellikle 20 kilo aldıktan sonra 90 kiloya ulaşınca iyice salmıştım. Yemek kültürü yok bende. Hayatını günü geçirmeye adamış bir ailenin çocuğuyum. Haftada 3 gün balık tavuk et olayı yok maalesef. Çalışmıyorum, üni okuyorum ve kilomdan dolayı çalışabileceğimi de düşünmüyorum. Hayat rutini sedanter yaşam. Ye iç yat. 3 aylık spor macerasından sonra iyice kötülerim, yürürken canım acıyor artık. Uzun lafın kısası bok gibi bir hayat yaşıyorum
Bolumun zor mu etrafinda sosyal aktivite yapabilecegin ortam ve cevre var mi? Bence odagini seni heyecanlandiracak seylere cevir kolay başarılar kazan ne biliyim ehliyetin yoksa ehliyet al kendin icin yatirim yap sevdigin biseyler kesfet
Öyle ahım şahım bi şey değil tarih okuyorum. Ortam çevre yok maalesef yalnız kendi halinde biriyim ve iyice saldığım için zorunda kalmadıkça dışarı çıkmıyorum. Maddi durumum kötü olduğu için kendime yatırım yapmam zorlaşıyor. Ne yazıkki içimden de gelmiyor artık.
Yani aslında konu biraz da maddi bağımsızlık ve ozguvenle alakalı zor bir durum. En azindan ailenle berabersin masrafin daha az diye düşünüyorum hangi ilde yasiyorsunuz?
Aileme tek masrafım yaşamak. Zararım onlara. Üni okurken burs aldığım için sağlıksız beslenmem kendi ceplerini pek yakmıyor. Yinede halimden memnun olmadıklarını hissettiriyorlar. Isparta'da yaşıyorum büyük şehir olmasada enflasyondan nasibini aldı
Kacinci sinifa gidiyorsun derslerin nasıl?
17 dersten kaldığım için mezun olamadım. Pandemi döneminde sorunlar yaşadım yardım istemeye cesaret edemeyip kendim halletmeye çalıştım sonuç hüsran. 17 dersin yarısından fazlasını hiç görmedim çünkü alamadım bile. 4 sene boşa kürek çektim
Gunluk rutinin ne asagi yukarı yediklerinle beraber yazar misin? Istersen bunlari mesajdan konusalim
Bozarsan olmaz, bu kadar
En son tavuk göğsüne param yetmeyince nugget almıştım öğünün fotoğrafını gönderdiğim diyetisyen yine bozmuşsun demişti. 3 aydır yediğim en güzel öğündü. Bahaneler bir yana maddi gücüm olmadığı için çok zorlandım. Hiçbir halta da yaramadı
Aldığın kalori önemli gün içinde, diyetisyen bir halt bilmiyor, yok sağlıklı olması için diyorsa haklı
Kalori hesabını da tam yapamıyorum. Diyetisyen mutfak terazisi al demişti ailem izin vermeyince alamadım. İşsiz olduğum için kendi param yok. İki ucu boklu değnek işte
🤦🤷
Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim
Bol su içerek verirsin öğünü azalt
Diyetisyen de böyle diyordu aklıma geldikçe sinirleniyorum. İşkence gibi geçen 3 aydan sonra pes etmek üzereyim artık
Dönüm noktası burası artık geri dönme bence başladığın işin arkasini getir
askim umarim iyilesirsin🤍
Umarım 😭
Neden kilo veremedin ki sporla
İnan bende bilmiyorum. Diyetisyene göre kas oranım artmış ondan kilo aynı kalmış. Bir noktadan sonra beni kandırdığını düşünmeye başladım. 3 ay gittim spor salonuna işkenceden farksızdı. Bitse de kurtulsam diye diye bi hal oldum.
Benim de boyum senle aynı kilomuz da yakın spor yapsam kilo veririm diye dusunuyorum ama kendimi seviyorum gerek duymadım
Bende bu zamana kadar gerek duymadım. 90 kiloya kadar umrumda bile değildi. Ne göbek ne çatlaklar hiçbiri...90 ı geçtiğim zaman sağlığım etkilenmeye başladı. Ailem, özellikle kardeşlerim psikolojik olarak beni zorlamaya başladılar. Kardeşlerimden biri seninle görünmekten utanıyorum demişti. Tek sebebi insanların beni onun annesi sanmalarıydı. Uzun süre buna dayandım ama artık hem fiziksel hem ruhen çok yorgunum. Üstüne 3 ayda 1 kilo bile veremeyince kendime olan inancımı da kaybetmeye başladım.
Kendini ne olursa olsun sevmeye devam et 🕊️ hiçbir şey seni kendi düşüncelerin kadar etkileyemez.
İnan bana bunlar benim de yaşantımın içinde olan şeyler senin kardeşinin söylediklerini bana eski sevgilim ailemle tanıstırmaya utanıyorum diyerek söylemişti ama inan umrumda değil ben böyleyim seven böyle sevsin
@chubbygirl ben durumundan çok memnunsun sanıyordum degerini bilmeyen insanlarla hayatta denk gelmen üzücü olmuş.
Çok geçmiş olsun şekeri kesmeni öneririm
Tavsiye için teşekkür ederim
Diyeti tam uygulamiyorsun galiba
Sinirden ağladığım bile oldu uygulayamıyorum diye. İşsizim babamdan da para istemeye yüzüm yok artık. Diyetisyene maddi imkanım kısıtlı diyorum 1 ananastan ne olcak diyor. 4 saatten fazla aç kalamıyorum dediğinde alışacaksın demişti tık yok nefret ediyorum kendimden de vücudumdan da
Bu kadar çok stres yapma bence. Diyet üzerine araştırmalar yapıp ucuza getirebilirsin
Mesele ucuza getirmek değil ki parayı bayıldım da ne oldu veremiyorum. Diyetisyen 3 ayda en az 20 kilo demişti. Daha napayım bilmiyorum
Mide küçültme ameliyatı?
Bunu annem de imalı şekilde diyor. Ameliyat istemiyorum. Korktuğumdan falan değil en azından hayatımda bir şey başarmak istediğim için. Pandemi zamanı 70 kiloyken şimdi nasıl 110 olduysam aynı şekilde vermek istiyorum ama olmuyor. Yıprandım
Haklısın fakat biyerde bir yanlışlık var ya da bilmediğin bi rahatsizligin falan olabilir mi? Regl dönemlerin de sıkıntı yaşıyor musun
35-45 gün arası geliyor canı ne kadar isterse o kadar sürüyor en fazla 6 gün lekelenmeleri sayarsam. Bir kere kadın doğuma gittim doktor obez olduğum için ultrasonda çok zorlandı sonuca baktırmaya bile gitmedim o gün son defa gidişim oldu.
Foton var mı
Maalesef. Kendimden iğrendiğim için fotoğraf çekmiyorum.
Hayur
Hayır*
Of ya