2 hafta iyiyim 2 hafta kötü sanki tamamen başka biri oluyorum iyi olmadığımda doktora gidiyorum yardım istediğimi söylüyorum ama sonra iyi oluyorum ve gereksiz buluyorum ve doktora artık yardım istemediğimi söylüyorum ama sonra yine kötüleşiyorum ve doktora tekrar gitmeye çekiniyorum ya da o enerjiyi bulamıyorum sonra içiyorum ama bu asla son bulmuyor 5 senedir böyleyim
Keşke bi hastaneye kapatılıp iyileştirilsem çünkü beynim beni ve çevremdekileri kandırmakta çok iyi ama ben içten içe hiç iyi değilim
Keşke bi hastaneye kapatılıp iyileştirilsem çünkü beynim beni ve çevremdekileri kandırmakta çok iyi ama ben içten içe hiç iyi değilim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bipolar bozukluk yaşıyor olabilirsin kesinlikle doktora gitmelisin ihmal etmeden
Ama ihmal etmeyi bilerek yapmıyorum elimde değil
Anlıyorum ama biran önce de gitmen lazım bunu güvendiğin bir yakınınla paylaş seni doktora götürmesini rica et lütfen
Aynı şekil
Yaşıaçç