Güncellemeler
+1 yıl
cevaplar için teşekkür ederim. dahiliyeye gideceğim değerlerime baktıracağım. diyetisyenede belki gidebilirim. psikoloğa zaten gidiyorum. sağolun
arkadaşlar yeme bozukluğum var. karar veriyorum güzel beslenicem aşırıya kaçmıcam diye sonra bir anda boşverip her şeyi yiyorum. erkek arkadaşım var gayet fit kendine bakıyor spor yapıyor ben kendimi çirkin hissediyorum ama hiçbir şekilde kendimi düzeltemiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Demek ki kendini sevmiyorsun. Azimli ve kararlı olmalısın çünkü sağlık her şeyden önce gelir.
Dahiliyeye bir görün. Olmazsa ordan yönlendirirler. Uzman desteği en iyisi olacaktır.
Erkek arkadaşın terk edince dikkat etmeye başlarsın
diyetisyenle çalışabilirsin bir de atak anında saldırabılecegın yiyecekler bulundurma evde mecbur yiyemezsin
Bende ne bulursam yiyorum ya. Bunun adı yeme bozukluğumuymuş. Baya bozuk bişey var yani ortada. Bende iştahım açık altı üstü nolucak diyordum
Diyecek bişey bulamadım
Psikoloğa gitmelisin
Yanlış adres
Gözün aç