Şimdi kas yapmak için fazla kalori mi almalıyız?

Eğer öyle ise göbek olmaz mı yani bence mantıksız gibi geliyor. Bilenler yoruma
Şimdi kas yapmak için fazla kalori mi almalıyız?
Cevapla