- Sağlık konusunda 39,9b cevap paylaştı.
u +1 yılBenim arkadaşım olsa yanımda desteklerim onu her zaman tabi ki de :D :) Abla bence sende diyeti bırakma. yani zaten doğru kaloriyi alıyorsan arada sadece çok sıkılabilirsin o zaman da bence yemekleri değiştirebilirsin mesela kalorisi düşük sebze meyve gibi ya da sebze yemekleri tüket. bir de iştahın açıksa yemekten sonra çok olmasın kahve iç sade. bol su iç bir de
16 Yorumla- +1 yıl
Birakmiyorum da işte sürekli kilo koruma yoruyor😂
- +1 yıl
Neden ki abla yani insulin direncin mi var :) bende de vardı mesela o yüzden de korumak zor oluyordu iştah çok olunca
- +1 yıl
Yok sıkıldım sanırım Şu an tam idealim ama kilo alma korkusu basladi
- +1 yıl
Umarım güzel bir şekilde devam eder diyetin abla 🙏☺️
- +1 yıl
Ediyorim bakalım 😂
- +1 yıl
Bakalım abla 😂
En İyi Cevaplar
+1 yılAh yaaa yerim ben onu yerim.
Sağlığın için zayıfla tatlım, diyet yapmak demek hiç tatlı yememek değildir, ayrıca tatlı tatlıyı nasıl yer anlamış değilim ☺ Bu kadar tatlı yeme, sen de tatlısın, şeker komasına girersin, bak diyet yapman için bir sebep söyledim sana, senin gibi tatlı birisi tatlıdan uzak durmalı, yoksa dediğimi gibi şeker komasına girersin, hem şaka bir yana tabii ki çikolata yiyeceksin lakin ucundan, hiç yemeyecek değilsin, yürüyüş yapmak zor geliyorsa tak kulaklığı kulağına şarkılar dinle, öyle yap yürüyüşünü. En güzel kıyafetlerin içinde görmek istemez misin kendini? O kıyafetlerin bedeninde nasıl şekil aldığını? Tatlım yediklerini azalttığında bedenin hafifleyecek, hızlı hareket edeceksin, çok zor değil,200 kilo insanlar zayıflıyor, sen de başarırsın, yeter ki pes etme.
Bugün yürümedim diye, yürüyüşü aksatma, bugün spor yapamamış olabilirsin diğer günler var, sen yeter ki bugün spor yapmadım diye battı balık yan gider deme, vazgeçenler yenilir ve kuzum kendine hobi edin, oyala kendini, zaman geçiyor illaki ve geçen zaman senin lehine olsun istiyorum çiçeğim 🌸 derdim14 Yorumla- +1 yıl
Sen benim arkadasim olsana yaaaa❤❤❤ay içim hoş oldu
- +1 yıl
60 görüş içinden bir siz tatlı dilli güler yüzlü yaklaştıniz ya ❤
- +1 yıl
Ne demek 🌸
Teşekkür ederim güzel düşüncelerin için ❤❤ - +1 yıl
Ben teşekkür ederim bu kadar güzel yorumun için 🌹
Sen aklına koyduğun tüm yemekleri görmezden gelebilirsin, çünkü senin inanılmaz bir iraden ve tombiş yanakların var.😌
14 Yorumla- +1 yıl
Cocugun sesini duydum ay o ne guzel zayiflamis gördün mü en son halini?
- +1 yıl
Umarim sosyal medya zorbalığından olmamistir
- +1 yıl
Ne yazık ki sosyal medya ortamı kendini bir şey sanan, durduk yere insanlarla dalga geçen insanlıktan nasibini almamış varlıklarla dolu.. İlk gördüğümde ben de zorbalıktan dolayı olduğunu düşündüm ve hâlâ öyle düşünüyorum ama umarım kendi sağlığı için sağlıklı bir şekilde o hale gelmiştir.
Genellikle kullandığınız metotlar sosyal hayatınıza uygun olmadığı için diyet bozarsınız. Aralıklı orucu tavsiye ederim. Hem uygulaması kolay hem kalori sayma derdi yok. Sadece yeme-içme saatlerine dikkat etmeniz gerekiyor. Ben bile 2 ayda 9 kilo verdim.
12 Yorumla- +1 yıl
Aralıklı oruçdayim🥳🥳
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
38Cevap
- Sağlık konusunda 6,9b cevap paylaştı.
+1 yılDaha fazla ye deyince kızıp yemiyor gadası 🙃
00 Yorumla Her gün 2,5 lt kolayı tek başıma bitirmeye başladığımda ve 2 jumbo pizza yetmediğinde ve 3 günde 1 kilo almaya başladığımı ve tartıda hızla yukarı tırmandığımı gördüğüm zaman artık dur dedim kendi kendime. O anda bir motive geldi.
5 ayda 35 kilo verdim 2015 yılında.11 Yorumla- +1 yıl
Demekki en dibi görmemiz lazım ki. Yukarı iyi sıçrayabilelim 🌸 Azmine hayranım.
- Sağlık konusunda 458 cevap paylaştı.
+1 yılKendi kendine motive olmayanı ben nasıl edeyim. Kendi başarmak istemeyeni ben nasıl başarmaya zorlayayım. Yesin bozsun bana ne.
😃 Kişinin kendisinde bitiyor böyle şeyler.11 Yorumla- +1 yıl
Ayy destek çok önemli ama🙄
+1 yılYe ye de merdivenleri çıkama sonra :D Şahsen diyorum hasta olursan sırtımda taşırım ama kilolu olmaman kaydıyla yoksa nasıl kaldırıcam ben seni :D :D
13 Yorumla- +1 yıl
Haklı bi isyan😂
- +1 yıl
Anneme genelde söylüyorum da onun da düzelmesi gibi bir olanak yok gibi bir şey lütfen diyeti bozma
- +1 yıl
Eşine çocuklarına böyle isyanda bulunmalarına sebep olursun bak :D :D
- Sağlık konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılŞu şekilde: Boş veeer! Bir daha mı gelecen dünyaya? Ye iç, kısıtlama kendini. Seni beğenen, öyle beğensin. 😅
13 Yorumla- +1 yıl
Hayıııırrr🤦♀️😂😂
- +1 yıl
Ben gerçek arkadaş olduğum için, dostlarımı destekliyorum bir kere. 😇😜😅
- +1 yıl
O zaman tamam😂
Sağlık konusunda 478 cevap paylaştı. valla ben netim kafasına vura vura ikna ederim :D
17 Yorumla- +1 yıl
😂ne kadar şiddet seven bi bey ldkdjd tatlı dil efendim, tatlı dil..
- +1 yıl
anlasa bozmaz zeten bizde hevesli değiliz efendim milletin kafasını duvara sürtüp ateş çıkarmaya :D
hem oda dikkat etsin sağlığına mal gibi yiyip bir sürü hastalık peydahlayıp bizi üzeceğine baştan tedbirimi alıyorum :D
https://youtu.be/mSlvdDUU55Q - +1 yıl
Ay ne diyorsunuz 😂 siz tavsiye vermeyin tamam
- +1 yıl
Ama bu abla başka samimiyetine hayranim😂
- +1 yıl
Benim bitmeyen diyetlerim🤦♀️😂
- Sağlık konusunda 669 cevap paylaştı.
+1 yılŞu an diyetteyim ama istikrarlıyımdır bu konuda kafamda bitirdiysem tamam
13 Yorumla- +1 yıl
Diyetdaşım 😂şuan buldum bu kelimeyi kdkdjd... ben de bir ay ara vermistim hazir hissediyorum kendimi halletcez bee🌸
- +1 yıl
Yolum uzun asjjsjs
- +1 yıl
Olsun 😂 severiz uzun yollari
+1 yıloda arkadasim oyleydi gaz verdikce cop oluyo ben de saldim uf
11 Yorumla- +1 yıl
😂😂kendi haline bırakın
+1 yılDiyetini bozmaaaa hiiiimm kızarım bak.
Oldu mu kanka djdjd12 Yorumla- +1 yıl
😂he oldu
- +1 yıl
Djdj
Bu aralar sürekli diyeti bozan o arkadaş benim. Bir arkadaşım beni çok güzel motive etti. Bir de yakın zamanda kendime diyet ve spor arkadaşı edindim onun da motive etkisi yüksek oldu 😃
10 Yorumla
+1 yılKendini sevmesini ve saygılı olmasını söylerdim. Herkes geçici ve gidici. Bu yüzden en yakını bedeni. Her şeyine katlanıyor ruhun.
20 Yorumla
+1 yılYa ye gitsin.. Bugün varız, yarın yoğuz..
Harika destek açıklaması bence.. 😄
11 Yorumla- +1 yıl
😂ye ye siz desteklemeyin bence
+1 yılKimseyi motive etmeye uğraşamam oturup iki sokum da kendim yerim 🤣 ben nasıl olsa sporumu yapıyorum 😊 her koyun kendi bacağından.
10 YorumlaO benim diyetten önce hep niyeti bozarım. Niyet bozul olunca diyet te bozuluyor. Ben ve benim gibiler asla ifla olmaz. Net
10 Yorumla
+1 yılGaz veririm, peşinede bu motivasyon müziği 😄
https://www.youtube.com/embed/eMhDQFLwrAA10 Yorumla
+1 yılAyni bennn motivasyonum hic yokkk bu aralar basliyorum bozuyorum hep
20 Yorumla
+1 yıldiyetteysem motive ederim degilsem de diyet bozduran taraf oluyorum😜
11 Yorumla- +1 yıl
😂ne guzel bir arkadaş
+1 yılEtmezdim bi kere geliyoz dünyaya ye gitsin kanka derim😅😅
10 YorumlaValla edemiyoruz gülüyoruz sadece hergun hepimiz diyete başlıyoruz sonra bı kısır günü diyer nerde kaldı die kahkahalar
111 Yorumla- +1 yıl
😂Bugun diyetimin ilk günü
- gel sana yemek ısmarlaryayım
-yarin diyetimin ilk günü 😂 - +1 yıl
😂beni de alin araniza😂 yemek yeme arkadasi arıyorum ay pardon diyet arkadasi diyecektim
- +1 yıl
Insallah be😂
- +1 yıl
Bişi olmaz bişiiii olmaz 😂
- +1 yıl
😂zaten ne geliyorsa başımıza tokum ama yerim demekten oluyor 😂
- +1 yıl
😂Severiz oyunu
+1 yılAçıkçası herkes kendinden sorumlu, böyle şeylerde dışarıdan iteklemeyle bir yere kadar.
10 Yorumla- Sağlık konusunda 614 cevap paylaştı.
+1 yılTekrar diyete başlamaması konusunda motive ederim.. Aksi halde sürekli tekrarlanacak bir başarısızlık döngüsü içerisine girebilir..
10 Yorumla Bugün diyetimin 498 günü desteksiz -28 kg verdim sağlıklı
11 Yorumla- +1 yıl
Yaaa ne güzel ⚘
+1 yılBozarsan seni her yerden engellerim 😕
13 Yorumla- +1 yıl
😂ağır oldu be
- +1 yıl
Diyette istikrar daha zor bence😃
- +1 yıl
Alışmaya bağlı aslında
Sağlık konusunda 1,1b cevap paylaştı. Az ye ayı gibi oldun diyerek
18 Yorumla- +1 yıl
Aman aman 🤦♀️öyle denir mi?
- +1 yıl
Ya daha cok yerse😂
- +1 yıl
😂siz uzsk durun bence
- +1 yıl
Hayır 😂
+1 yılDövmek gerekir bence.😂
12 Yorumla- +1 yıl
Bu ne be her görüş şiddet 😂
- +1 yıl
Diyet buu basite alınmayacak kadar önemli. 😁 O spor yapılacak o yağlar gidecek.
Biraz daha diyet sorarsa onu engelleyecegim Derim
11 Yorumla- +1 yıl
😂neden ya
Üç günlük dünya ye gitsin diye motive ediyorum 😅
13 Yorumla- +1 yıl
Sen benden az ötede dur😀
- +1 yıl
Başla 😂
+1 yılDöverek ay yani konuşarak 😄
11 Yorumla- +1 yıl
😂😂
- Sağlık konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılBolca künefe ısmarlayarak 😄
11 Yorumla- +1 yıl
😂ne guzel mdjdjd
Biraz kırıcı konuşarak😂
13 Yorumla- +1 yıl
😂işe yarar mı dersin?
- +1 yıl
Küserse görersin😂
+1 yılBozar mı sandın acılarrrr belaya atlar giderimi söylerim. Dönerciye götürürüm.
09 Yorumla- +1 yıl
😀beni de götür
- +1 yıl
Atla gidelim hadi 🤪
- +1 yıl
Motora dimi😂
- +1 yıl
Hahahaha hayır atla 😂
- +1 yıl
Neye be😂
- +1 yıl
AT 🐎🐎🐎 atla gidicez 😂
- +1 yıl
🤣Neyiz Biz
- +1 yıl
Aklima diriliş Ertuğrul geldi ben atı orada gördüm hep🤣🤣
- +1 yıl
Ne güzel atlar vardı o dizide 😂
+1 yılVay resimler niye yarım yarım şimdi anladım ahahahah
00 Yorumla
+1 yılBiraz alaycı yaklaşırım hırs yapsın.. Kızgınlık işe yarar bu durumlarda
00 YorumlaYahu ne diyeti gel sana bol tereyağlı iskender ısmarlayım derdim.
00 YorumlaSağlık konusunda 819 cevap paylaştı. Etmem banane. d
19 Yorumla- +1 yıl
Ne var be 2 motive et beni😂
- +1 yıl
Kalmam ki 😂
- +1 yıl
😂bu konu da haklı olabilirsin
- +1 yıl
Bu ne kibir böyle 🤣
- +1 yıl
Ne diyim bilemedim iyi akşamlar size.
Sağlık konusunda 4,6b cevap paylaştı. Yemek yemesi için motive ederim 😅
14 Yorumla- +1 yıl
😂senden olmaz ya
- +1 yıl
Diyet motivasyon arkadaşı falan 😂
Azim yoksa o kişide sen onu motive edemezsin
10 Yorumla- Sağlık konusunda 426 cevap paylaştı.
+1 yılatın ölümü arpadan olsun ye be koçum
10 Yorumla
+1 yılİki katı spor yapar eritirsin 💓
10 Yorumlasürekli bozuyorsa diyecek bişeyim yoktur
10 Yorumla
+1 yılŞişmansın , yeme
10 Yorumla- Sağlık konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılEtmem ki ‘ ye gitsin ‘ falan derim
10 Yorumla - Sağlık konusunda 399 cevap paylaştı.
+1 yılCan boğazdan gelir ye yee😂😂😂
10 Yorumla Top gibi olmuşsun ne bu halin derdim
10 Yorumla- Sağlık konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılOnunla beraber yerim
12 Yorumla- +1 yıl
Hayııırrr beraber diyet😂
- +1 yıl
Diyete karşıyım
+1 yılYeme lan inek derim
16 Yorumla- +1 yıl
😂ağır oldu sanki
- +1 yıl
Yooo
- +1 yıl
Sensin yoo 😂
- +1 yıl
Sus saçını başını yolarım senin jajajajajahaja
- +1 yıl
😂ama kel kalırım
- +1 yıl
Kal hahahah
+1 yılDişin keserken ye😂😂
12 Yorumla- +1 yıl
😂yine sen kxjsjd yine ayni yorum
- +1 yıl
Yok ben yeniyim yarın geldim köyden 😂
evde kalacaksın.
10 Yorumla
+1 yılBen öyleyim
10 Yorumla
+1 yılYe knk derim
10 Yorumla
+1 yılYe tosunum ye diye😬
10 Yorumla- Sağlık konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılOruç tut bozmasın 😎
10 Yorumla Biri size şişko dersee, onu da yiyin.
00 Yorumla
+1 yılİf mi uyguluyorsunuz
11 Yorumla- +1 yıl
Arada sırada ama evet mesela dün başladım
Daha çok yesin
10 Yorumlaİddiaya girerek
10 Yorumlaetmem
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 