Sosyal kaygı ve rezil olma korkusu var. Bunu aşmak zor, ne yapmalıyım?

Yani internet telefon bir yere kadar insan sosyallik istiyor hele sokakta daha kötü oluyorum yaşayamadım o hayatı görünce ama elbet imtihan bitecek bir gün ek hastalıklar okb depresyon var

Güncellemeler
+1 yıl
Yaşayan varsa iyi bilir ama elindeki hayatı silip süpürür bu hastalık birde insanı hep aynı yerde bırakıyor geliştirmiyor
Güncellemeler
+1 yıl
Ben bu sorunu yaşayan çok insan tanıdım konuştum ama hepsi tam yenememis gibi dert yanıp duruyor yalnızlar bir yandan arkadaş ariyorlar ardından depresyona giriyorlar
Sosyal kaygı ve rezil olma korkusu var. Bunu aşmak zor, ne yapmalıyım?
Cevapla