Depremden dolayı içimi büyük korku kapladı, ne yapmalıyım?

Depremde uyanıktım dakikalarca ölmeyi bekledim çok şükür yıkılmadı en 10 katlı biz 5. Kattaydık bina çıtırdayıp durdu o ses bile hala kulaklarımda şuanki geçtiğimiz başka şehirde ve 3 katlı ve ilk katında kalıyoruz ama tek katlı evde olsam keşke diyorum sabahlara kadar uykum gelmiyo deprem olur enkazda kalırım diye ve halüsinasyonlar görmeye falan başladım sanki yavaştan bu beni daha korkutuyor ayrıca anksiyete başladı yoğun şekilde her an başıma bişi gelecek veya yakınlarıma bişi olucak diye yoğun kaygı yaşıyorum yaşamak zulüm gibi gelmeye başladı napacam?
Depremden dolayı içimi büyük korku kapladı, ne yapmalıyım?
Cevapla